Mimi ja Kuku seikkailevat kesällä Särkänniemessä

Televisiosta tutut Mimi ja Kuku viettävät kesää Särkänniemessä ja kutsuvat kaikki lapset mukaan hauskoihin leikkihetkiin.

Televisio-ohjelmista tutut lasten suosikit Mimi ja Kuku esiintyvät ja leikkivät lasten kanssa Särkänniemessä koko heinäkuun 2015 ajan viitenä päivänä viikossa. Mimi-nukke ja Kuku-leijona esiintyvät Särkänniemen päälavalla, ja lisäksi he järjestävät puistossa erilaisia leikki- ja laulutuokioita.

”On mahtavaa saada Mimi ja Kuku vieraaksemme”, kertoo Särkänniemen tuotepäällikkö Maria Eskelinen. ”He ovat aiemmin esiintyneet meillä lähinnä lavalla, joten on mukavaa, että nyt he liikkuvat myös muualla puistossa ja saavat enemmän kontaktia lapsiin.”

Mimi ja Kuku ovat itsekin innoissaan Särkänniemi-kesästään.

”Särkänniemihän on paras paikka viettää kesää! Toivottavasti mahdollisimman monet lapset tulevat kesän aikana tapaamaan meitä ja leikkimään kanssamme”, sanoo Mimi.

Mimi ja Kuku esiintyvät Särkänniemessä koko heinäkuun: 1.8. saakka tiistaista lauantaihin. Leikkihetkiä ja esiintymisiä järjestetään useita klo 12.30 ja 18.00 välisenä aikana, ja lapsilla on myös mahdollisuus tavata Mimi ja Kuku henkilökohtaisesti. Leikkihetkien tarkat aikataulut löytyvät Särkänniemen nettisivuilta. Särkänniemeen on ilmainen sisäänpääsy, joten myös Mimin ja Kukun esityksiin osallistuminen on maksutonta.

Tampereen Särkänniemi Oy, www.sarkanniemi.fi
Tuotepäällikkö Maria Eskelinen, p. 020 7130 220, maria.eskelinen@sarkanniemi.fi,
Kehitysjohtaja Ville Aarresuo, p. 0207 130 306, ville.aarresuo@sarkanniemi.fi

Kuvamateriaalia Särkänniemen Elämyspuistosta löytyy osoitteesta  www.sarkanniemi.fi/kuvapankki