Särkänniemeen palkataan satoja nuoria kesätöihin

Report this content

Tampereen Särkänniemi Oy on yksi Pirkanmaan alueen isoista nuorten kesätyöllistäjistä.

”Rekrytoinnit järjestetään 19. – 21.2. Särkänniemessä ja jokainen paikalle tullut haastatellaan”, kertoo kesätyöntekijöiden rekrytoinneista vastaava henkilöstöpäällikkö Tiia Ojansivu. ”Usealle nuorelle haastattelukokemus on erittäin tärkeää ensimmäisiä työpaikkoja haettaessa ja meistä on tärkeää tarjota myös mahdollisimman tasapuolinen työnhakutilanne kaikille hakijoille”. Särkänniemeen palkataan kesän ajaksi mm. myyjiä, ajolaitteenhoitajia, järjestyksenvalvojia ja työntekijöitä kesäravintoloihin. Myös esiintyjiä ja näyttelijöitä haetaan Särkänniemen Koiramäkeen.

Särkänniemi on suosittu kesätyöpaikka ja hakijoita oli viime vuonna yli tuhat. Särkänniemi on myös mukana myös 4.2. järjestettävillä Rekrymessuilla Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Messuilla ei tehdä haastatteluja, mutta kesän työpaikoista voi kysellä lisätietoja ja saada vinkkejä työnhakuun.

Haastattelut pidetään Särkänniemessä:

torstaina 19.2. klo 12 – 17
perjantaina 20.2. klo 12 – 17
lauantaina 21.2. klo 10 – 15.

Tarkemmat ohjeet työnhakuun kannattaa katsoa osoitteesta www.sarkanniemi.fi.

Lisätiedot:

Tampereen Särkänniemi Oy
Henkilöstöpäällikkö Tiia Ojansivu, p. 0207 305, tiia.ojansivu@sarkanniemi.fi

Kuvamateriaalia Särkänniemen Elämyspuistosta sekä Särkänniemen Koiramäestä löytyy osoitteesta www.sarkanniemi.fi/kuvapankki

Tunnus: Kesäpäivä
Salasana: Kesäpäivä2015

Avainsanat:

Särkänniemeen palkataan tänäkin vuonna yli 400 kesätyöntekijää.

Lainaukset

”Särkänniemessä jokainen paikalle tullut haastatellaan. Usealle nuorelle haastattelukokemus on erittäin tärkeää ensimmäisiä työpaikkoja haettaessa ja meistä on tärkeää tarjota myös mahdollisimman tasapuolinen työnhakutilanne kaikille hakijoille”
Henkilöstöpäällikkö Tiia Ojansivu