Särkänniemen Koiramäessä lasten juhannusjuhlat ja juhannuskuusi

Tänä juhannuksena Särkänniemen Koiramäessä vietetään lasten omaa juhannusjuhlaa vanhanajan tunnelmissa, ja Koiramäen pihalle nousee myös juhannuskuusi. Myös perinteinen kokko palaa jälleen Näsijärvessä.

Juhannusaattona 19.6. Särkänniemen Koiramäessä vietetään lasten juhannusjuhlia. Koiramäessä järjestetään lasten juhannustanssit, ja lapset voivat esimerkiksi etsiä Lönnrotin kanssa seitsemän erilaista kukkaa tyynyn alle. Muiden perinteisten juhannusleikkien ja -taikojen lisäksi Koiramäessä pääsee seuraamaan näytelmää Elsa, Kille ja Sammon ryöstö. Koiramäen maatilan pihaan nousee perinteinen suomalainen juhannuskuusi. Sekä perjantaina että lauantaina Koiramäessä voi myös kuulla harmonikkamusiikkia.

Myös Särkänniemen laitteet ja muut kohteet ovat juhannusviikonloppuna avoinna. Juhannusaattoiltana Näsijärvessä palaa myös perinteinen kokko, joka syttyy klo 17 (säävaraus). Kokkoa voi katsella Angry Birds Landin rannassa Särkänniemen huvilaitealueella.

Vielä perjantaina 19. kesäkuuta on voimassa myös Särkänniemen synttärikesän Koiramäki-tarjous, jolloin yksittäislippu Koiramäkeen maksaa 5 € (norm. 15 €). Lipun voi ostaa Särkänniemen lipunmyynneistä tai etukäteen verkkokaupasta.

Juhannuksen ja kesän tarkat ohjelmat löytyvät osoitteesta www.sarkanniemi.fi.

Tuotepäällikkö Maria Eskelinen, p. 0207 130 220, maria.eskelinen@sarkanniemi.fi
Myyntijohtaja Jussi Jyrinki, p. 0207 130 310, jussi.jyrinki@sarkanniemi.fi

Kuvamateriaalia Särkänniemen Elämyspuistosta löytyy osoitteesta  www.sarkanniemi.fi/kuvapankki