Särkänniemi ja Koskiklinikka yhteistyöhön

Koskiklinikka tuo terveyspalvelut Särkänniemeen.

Tamperelainen koko perheen lääkärikeskus Koskiklinikka antaa nimensä Särkänniemen Elämyspuistossa sijaitsevalle ensiapupisteelle kesällä 2015. Koskiklinikka Särkänniemi on ensiapupiste, josta asiakkaat saavat ensiavun palvelut nopeasti ja veloituksettomasti elämyspuiston ollessa auki. Koskiklinikka Särkänniemessä työskentelee Särkänniemen koulutettu ensiapuhenkilökunta ja tarvittaessa ensiapupisteestä ohjataan jatkotutkimuksiin tai -hoitoon.

- Usein ensiapupalvelujen olemassaoloa ei ajatella, ennen kuin niitä todella tarvitaan. Koskiklinikka Särkänniemi tarjoaa apua ja opastusta sellaisille Särkänniemen asiakkaille, jotka näitä palveluita tarvitsevat, olipa kyse haavan hoidosta laastarilla, huonovointisuudesta tai mistä tahansa hoidon tarpeen arvioinnista. Koskiklinikan erikoislääkäripalvelut sekä tutkimukset ovat puhelinsoiton päässä ja lähin lääkäriasema sijaitsee vain muutaman kilometrin päässä Särkänniemestä, palvelua kuvaa Koskiklinikan johtava lääkäri Teija Kulmala.

- Koskiklinikka on tunnettu brändi Pirkanmaalla. Sen lääkärikeskuspalvelut sopivat hyvin yhteen meidän brändimme kanssa. Särkänniemi tunnetaan Koskiklinikan tapaan palvelujen laadusta sekä erinomaisesta asiakaskokemuksesta. Molemmilla on voimakas tahto kehittyä ja olla halutuin vaihtoehto omalla alallaan sekä markkina-alueellaan, kahden tunnetun brändin yhteneväisyyksistä kertoo Särkänniemi Oy:n toimitusjohtaja Miikka Seppälä.

- Olemme panostaneet erityisesti juuri asiakaskokemuksen korkeaan laatuun ja onnistuneet siinä mainiosti. Särkänniemi on meille erittäin mieluisa ja näkyvä paikka olla läsnä pirkanmaalaisena koko perheen palvelutuottajana. Haluamme palvella asiakkaitamme läheltä ja kaukaa juuri siellä missä palveluja tarvitaan, toteaa Koskiklinikan markkinointipäällikkö Suvi Syrjälä.

Lisätietoja:

Särkänniemi
Miikka Seppälä, toimitusjohtaja, puh. 0207 130 201

Koskiklinikka
Teija Kulmala, johtava lääkäri, puh. 040 347 4661
Suvi Syrjälä, markkinointipäällikkö, puh. 040 833 8111

Tampereen Särkänniemi Oy perustettiin Tampereella vuonna 1966. Elämyspuisto koostuu kuudesta nähtävyys- ja huvittelukohteesta: Delfinaario, Akvaario, Planetaario, Näsinneulan näkötorni, Koiramäki sekä huvilaitealue. Kesällä 2012 alueella avattiin maailman ensimmäinen Angry Birds Land, ja kesällä 2013 Koiramäki. Lisäksi niemellä sijaitsee Tampereen kaupungin hallinnoima Sara Hildénin taidemuseo. Särkänniemestä onkin muodostunut Suomen suurin ja monipuolisin vapaa-ajankeskus, jossa vierailee vuosittain yli 600 000 kävijää.

Koskiklinikka on Tampereella lähes 50 vuotta toiminut lääkärikeskus, joka palvelee sekä henkilö- että yritysasiakkaita kaikissa terveyteen liittyvissä asioissa. Koskiklinikka tarjoaa yleis- ja erikoislääkäripalveluja, laboratorio- ja tutkimuspalveluja, työterveyspalveluja sekä yksityisen Koskisairaalan palveluja. Lisäksi Koskiklinikalla toimii vakioasiakkaiden Koskiklubi ja kunto- ja kilpaurheilijoille suunnattu Sporttiklinikka, joka yhteistyössä UKK Instituutin kanssa keskittyy urheilijoiden terveydenhuoltoon.