Särkänniemi yllättää asiakkaitaan synttärilahjoin 40-vuotiskesän kunniaksi

Report this content

Heinäkuussa Särkänniemi yllättää yksittäisiä, satunnaisia asiakkaita maksamalla ostokset näiden puolesta.

Särkänniemen 40-vuotiaan huvilaitealueen kunniaksi Särkänniemi antaa heinäkuussa lahjoja satunnaisille asiakkaille maksamalla kassalla ostokset näiden puolesta.

”Ajatuksena on, että lipunmyynnissä tai vaikkapa ravintolan kassalla asiakas saakin yllättäen jättää lompakon taskuun ja vastaanottaa ostoksensa täysin veloituksetta”, Särkänniemen kehitysjohtaja Ville Aarresuo selittää kampanjaa.

Yllätyslahjoja annetaan lipunmyyntipisteissä, puodeissa, ravintoloissa ja kahviloissa. Myös pelillä ilman voittoa jäänyt asiakas saattaa saada yllättäen pelipalkinnon lahjaksi.

”Kesä on parhaimmillaan, ja haluamme lisätä huvipuistopäivän elämyksellisyyttä lisäämällä siihen hauskan, sattumaan perustuvan yllätyselementin. Ja voihan sekin olla, että lahjan saaneet laittavat hyvän kiertämään edelleen jollain itselleen sopivalla tavalla”, Aarresuo pohtii.

Yllätyslahjojen voittajat valitaan satunnaisesti. Muutama asiakas yllätetään päivittäin 6.–31.7. Yllätyslahjoja annetaan niin lipunmyyntipisteissä, puodeissa, peleillä, kioskeilla kuin ravintoloissakin.

Lisätiedot:
Tampereen Särkänniemi Oy, www.sarkanniemi.fi
Kehitysjohtaja Ville Aarresuo, p. 0207 130 306, ville.aarresuo@sarkanniemi.fi
Toimitusjohtaja Miikka Seppälä, p. 0207 130 201, miikka.seppala@sarkanniemi.fi

Kuvamateriaalia Särkänniemestä löytyy osoitteesta  www.sarkanniemi.fi/kuvapankki

Tunnus: Kesäpäivä
Salasana: Kesäpäivä2015

Tampereen Särkänniemi Oy perustettiin Tampereella vuonna 1966. Sen pyörittämä Särkänniemen Elämyspuisto koostuu kuudesta nähtävyyskohteesta: Delfinaario, Akvaario, Planetaario, Näsinneulan näkötorni, Koiramäki sekä huvilaitealue. Kesällä 2012 alueella avattiin maailman ensimmäinen Angry Birds Land ja kesällä 2013 Koiramäki. Lisäksi alueella sijaitsee Tampereen kaupungin hallinnoima Sara Hildénin taidemuseo. Särkänniemestä onkin muodostunut Suomen suurin ja monipuolisin vapaa-ajankeskus.