Syksyn satoa Ravintola Näsinneulassa

Tampereen symbolin Näsinneulan huipulla sijaitseva Ravintola Näsinneula on uudistanut ruokalistansa sesongin parhailla antimilla. Laadukkaat ateriakokonaisuudet syntyvät omilta lähituottajilta hankituista raaka-aineista, rohkeiden makuyhdistelmien kokeilemisesta sekä taidosta ja tahdosta tehdä kaikki alusta loppuun itse. Kattavana teemana ovat kotimaiset, puhtaat maut yhdistettynä huolella valittuihin juomiin.

”Ravintola Näsinneulassa valmistetaan syyssadon paikallisista raaka-aineista monipuolisia makuelämyksiä”, kertoo Ravintola Näsinneulan keittiöpäällikkö Eeva Kokko.  ”Tarjolla on esimerkiksi riekkoa, hirveä, pihlajanmarjaa ja kotimaisia sieniä yhdistettynä herkullisiin itävaltalaisiin Esterházy viinitalon viineihin.” kuvailee Eeva Kokko.

Ravintola Näsinneulassa tarjoillaan syksyn sadon teemamenua 10.11.-29.11.2015 välisenä aikana. Lisäksi ruokalistalta löytyy useita valmiita menukokonaisuuksia, joista viiden ruokalajin Finlandia menu on ollut vuodesta toiseen ravintolan suosituimpia menuja. Menujen lisäksi maistuvia sekä mieleisiään kokonaisuuksia saa koottua à la carte-listalta löytyvistä alku-, pää- ja jälkiruuista.

Ravintola Näsinneula tarjoaa tunnelmallisen miljöön, upeine kaupunki- ja järvimaisemineen 124 metrin korkeudessa. Ruokailu Ravintola Näsinneulassa on yhdistettävissä myös erilaisiin Särkänniemien yrityspaketteihin. Tervetuloa Arjen Yläpuolelle!

Tampereen Särkänniemi Oy
Keittiöpäällikkö Eeva Kokko, p. 0207 130 239, eeva.kokko@sarkanniemi.fi