Terassiravintola Neulasessa grillataan taas

Kesäkuussa järjestetyn ensimmäisen Näsinneula goes BBQ -tapahtuman suuren suosion vuoksi Terassiravintola Neulasessa grillataan taas ensi viikonloppuna 10.–11.7. Herkkuja on saatavilla klo 21 asti, säävarauksella.

10.–11. heinäkuuta Ravintola Näsinneulan kokit grillaavat taas Terassiravintola Neulasessa. Neulasen terassilla grillaillaan esimerkiksi Paijan porsaan grillikylkeä ja savustettua porsaan niskaa, jotka tarjoillaan raikkain lisäkkein. Lisäksi saatavilla on myös kasvisvaihtoehtoja. Herkkuja voi valikoida myös Terassiravintola Neulasen omalta ruokalistalta läpi tapahtuman.

”Kesäkuussa järjestetty tapahtuma sai suuren suosion, joten päätimme pistää grillin uudestaan tulille. Nyt tapahtuma-aikaa on jatkettu klo 21 asti, säävarauksella. Kattaus on melko lailla sama kuin viime kerralla: valmistamme pieniä makupaloja Neulan tyyliin ja rennolla otteella”, kertoo Ravintola Näsinneulan keittiömestari Eeva Kokko.

Gourmet-annokset maksavat 6,50–8,50 euroa kappaleelta.

Terassiravintola Neulanen palvelee Särkänniemen vieraita päivittäin klo 11.00 alkaen maan tasossa, Näsinneula-rakennuksen nurkalla Tornadon-mäen yläpäässä. Tarjolla on läpi kesän Ravintola Näsinneulan keittiön valmistamia, laadukkaista raaka-aineista tehtyjä ruokia pikaruokatwistillä: listalla on esimerkiksi erilaisia hot dogeja, pitaleipiä ja salaatteja.

Neulasessa on A-oikeudet, ja myynnissä on esimerkiksi kuohuviiniä ja erikoisoluita. Koska Särkänniemeen on ilmainen sisäänpääsy, alueelle voi helposti tulla vaikka pelkästään syömään.

Tarkista laaja ohjelmatarjontamme, aikataulut ja lippujen hinnat sekä tutustu kaikkiin muihin herkku- ja ruokapisteisiimme osoitteessa www.sarkanniemi.fi.

Lisätiedot Tampereen Särkänniemi Oy:

Keittiömestari Eeva Kokko, p. 0207 130 239, eeva.kokko@sarkanniemi.fi