Scandinavian Airlines avaa The London Loungen Heathrow'lla

Scandinavian Airlines avaa The London Loungen Heathrow'lla Scandinavian Airlines vihkii yhdessä Air Canadan kanssa tänään 15. toukokuuta 2003 käyttöön uuden matkustajaloungen Heathrow'n lentokentällä Lontoossa. Uudessa Loungessa yhdistyvät huippumodernit skandinaaviseen tyyliin sisustetut tilat sekä matkustajien arvostama mukavuus. Uuden Loungen on suunnitellut ruotsalainen arkkitehtiyritys Thomas Eriksson Arkitekter TEArk. Lounge on kooltaan noin 1 300 m2 eli noin kolme kertaa suurempi kuin SAS:n aiempi Business Lounge Heathrow'n kentällä. Loungeen mahtuu 350 vierasta. Lounge on rakennettu kaksikerroksiseksi, jotta se paremmin vastaisi matkustajien erilaisia viihtymisen ja hiljentymisen tarpeita. Pohjakerroksessa on eloisampi, hotelliaulamainen tunnelma: asiakkaat voivat seurustella sekä nauttia virvokkeita ja pientä purtavaa. Yläkerran ilmapiiri on rauhallisempi ja asiakkaiden käytössä ovat mukavat istuinryhmät, hierovat tuolit, kirjasto sekä suihkut. Tietokoneet, Internetin laajakaistayhteydet sekä langaton verkkoyhteys omaan tietokoneeseen (Telia Homerun), tulostin, puhelin ja fax ovat asiakkaiden käytettävissä Loungen Business Centerissä. Loungessa on 12-paikkainen elokuvateatteri ja pelihuone, jossa on ruotsalaisen olympialistin kehittämä pöytäcurling-peli sekä erillinen lasten lounge. Tuoreita hedelmiä, pieniä suolapaloja sekä kylmiä ja lämpimiä juomia on tarjolla erillisessä buffet´ssa. Esillä ovat myös päivän tuoreimmat skandinaaviset sekä kansainväliset lehdet. Loungen innovatiivisen tyylin luovat useat taideteokset m.m. Fredrik Wretmannin mini Buddha-hahmot sekä Albin Karlssonin kello. Elyse de la Fontainen, palkitun kanadalaisen tekstiilitaiteilijan, töitä on myös esillä. - Olemme ylpeitä voidessamme tarjota liikematkustajille loungen, joka vastaa liikematkustajan tarpeita, sanoo Scandinavian Airlinesin markkina- ja tuotevastaava Jens Willumsen. Lounge tarjoaa rentoutumismahdollisuuden, viihdettä, ruumiin ja sielun virkistystä työskentely- ja kommunikointimahdollisuuksia unohtamatta. Loungen nimi on "The London Lounge" ja se sijaitsee Heathrown lentokentällä terminaalissa 3, tax-free-alueen välittömässä läheisyydessä transit -alueella. Lounge on sekä SAS Business Lounge että Air Canada Maple Leaf Lounge ja se palvelee molempien yhtiöiden sekä Star Alliancen paljon matkustavia asiakkaita. Listätietoja: Peter Söderlund, SAS, Director Product Development On Ground, puh +46 (0)70 997 1104 SCANDINAVIAN AIRLINES ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/15/20030515BIT00700/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/15/20030515BIT00700/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/15/20030515BIT00700/bild.html Pictures