Muutoksia SATS Finlandin johdossa

Report this content

SATS Finland Tiedote 20.8.2004 Muutoksia SATS Finlandin johdossa SATS Finlandin toimitusjohtaja Jouni Herranen on jättänyt tehtävänsä yhtiössä 19.elokuuta. Herranen on toiminut yhtiön toimitusjohtajana kesäkuusta 2003, jolloin SATS osti Club Wellnessin. Herranen on Club Wellnessin luoja ja yksi yhtiön perustajista. Hän oli luomassa sitä perustaa, jonka ansiosta SATS on tänään yksi Suomen johtavista kuntokeskusketjuista. Dag W. Lee jatkaa SATS Finlandin maajohtajana ja samalla myös tehtävässään SATS Groupin johtajana, vastuullaan liiketoiminnan kehitys ja yrityskaupat. Dag Lee on toistaiseksi nimitetty myös Suomen toimitusjohtajaksi. Uuden toimitusjohtajan etsintä on aloitettu. Dag Lee on ollut SATSin palveluksessa vuodesta 2000 ja aloitti työnsä Suomessa huhtikuussa 2004. Suomessa hän vastaa SATS Finlandin integroimisesta SATSin toimintamalliin. Leellä on rahoituksen ja johtamistaidon MBA tutkinto University of Colorado at Boulderista sekä Bachelor tutkinto Edinburghin Heriot-Watt yliopistosta. Lee on aikaisemmin ollut Norsk Hydron ja Sanwa Bankin palveluksessa. Lisätietoja: Dag Lee, maajohtaja, SATS Finland Oy +47 97 599682 dag.lee@sats.no www.sats.fi SATS Finland Oy tarjoaa kuntoliikuntapalveluja keskeisillä liikepaikoilla. Ketjulla on Suomessa yli 12 000 jäsentä ja kahdeksan kuntokeskusta, jotka sijaitsevat Espoossa, Helsingissä, Jyväskylässä, Oulussa ja Turussa. SATS Finland Oy kuuluu SATS Groupiin, joka omistaa ja johtaa yli 120 kuntokeskusta Pohjoismaissa. SATSilla on kaikkiaan yli 260 000 jäsentä. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/08/20/20040820BIT00180/wkr0001.pdf