Uudistunut SATS Heikinkatu avataan Oulussa

Report this content

SATS Finland Tiedote 15.6.2004 Uudistunut SATS Heikinkatu avataan Oulussa Oulun kuntokeskuspalvelut laajenevat, kun uudistunut SATS Heikinkatu avaa ovensa 19. kesäkuuta. Moderniin kuntokeskukseen, joka sijaitsee aivan kaupungin keskustassa, on helppo tulla myös autolla. SATS Heikinkatu tarjoaa kaikille liikkujille laajan palveluvalikoiman. "SATS kuntokeskukset löytyvät sieltä, missä ihmiset liikkuvat", sanoo SATSin kuntokeskusvastaava Jukka Räisänen. Hän uskoo, että SATS Heikinkadun palvelut löytävät nopeasti oman asiakasryhmänsä. Tavoitteena on tukea aikuisia ihmisiä heidän liikuntaharrastuksessaan. Heikinkadulta löytyy nykyaikaiset tilat kaikkeen liikuntaan, kuntosalista monipuolisiin jumppiin ja spinningiin. Lisäksi kuntokeskuksesta löytyy solarium ja saunat. Kuntoilevien vanhempien harrastusta helpotetaan tarjoamalla lastenhoitoa. Henkilökohtaista ohjausta tarjotaan sitä haluaville ja kuntosalilla käynnin aloittamista helpotetaan niin sanotuilla starttitryhmillä. "Haluamme auttaa ihmisiä hyvään kuntoon ilman stressiä tai paineita", Räisänen toteaa. "Tähän uuden kuntokeskuksen tilat luovat erinomaiset puitteet". SATS Finland Oy tarjoaa kuntoliikuntapalveluja keskeisillä liikepaikoilla. Ketjulla on Suomessa yli 12 000 jäsentä ja kahdeksan kuntokeskusta, jotka sijaitsevat Espoossa, Helsingissä, Jyväskylässä, Oulussa ja Turussa. SATS Finland Oy kuuluu SATS Groupiin, joka omistaa ja johtaa yli 120 kuntokeskusta Pohjoismaissa. SATSilla on kaikkiaan yli 260 000 jäsentä. Lisätietoja: Dag Lee, maajohtaja, SATS Finland Oy +47 97 599682 dag.lee@sats.no Jukka Räisänen, kuntokeskusvastaava SATS Heikinkatu ja SATS Caritas, Oulu 040 590 6595 jukka.raisanen@sats.fi www.sats.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/15/20040615BIT00030/wkr0001.pdf