21 uutta hotelli- ja ravintola-alan talenttia valmistuu Scandicin johtamiskoulutusohjelmasta

Viime syksynä Scandicin johtoryhmä valitsi 21 tiimiläistä yrityksen sisäiseen Talent@Scandic -johtamiskoulutukseen. Talentit ovat työskennelleet intensiivisesti seitsemän kuukauden ajan yhdessä alan asiantuntijoiden, mentoreiden ja johtamisen ammattilaisten kanssa. Nyt he ovat valmistuneet ja ovat valmiita tarttumaan uusiin haasteisiin, kun niitä aukeaa.

Scandic on yli 20 vuoden ajan kouluttanut tulevaisuuden johtoa yrityksen sisäisessä Talent@Scandic -koulutusohjelmassa. Ohjelmassa keskitytään liiketoiminnan kokonaisvaltaiseen ymmärrykseen ja kaupalliseen johtamiseen yrityksen strategian ja toimialan tulevaisuuden suuntaviivojen mukaisesti. Koulutuksen aikana osallistujat ovat saaneet oppeja kaupallisuudesta, ihmisten johtamisesta, operaatioiden kehittämisestä sekä projektijohtamisesta ja liiketaloudesta.

- Kouluttaminen ja tulevaisuuden talenttien sitouttaminen on aina ollut menestystekijä meillä Scandicilla. Viime vuosina olemme mielenkiinnolla seuranneet heidän kehitystään. Olen erittäin ylpeä yrityksestämme, joka investoi mittavasti ihmisiin. Odotan innolla uusien esihenkilöidemme kohtaamista eri toiminnoissa yrityksessämme tulevaisuudessa, kertoo Jens Mathiesen, President & CEO of Scandic Hotels Group.

- Kehittämällä tiimiläisten osaamista varmistamme organisaation osaamispääoman kehityksen. On ollut erittäin jännittävää nähdä näiden 21 uuden alan talentin panostavan seuraavaan askeleeseen urallaan. He ovat viimeisen seitsemän kuukauden ajan työskennelleet yhdessä alan asiantuntijoiden, mentoreiden ja johtamisen ammattilaisten kanssa saavuttaakseen laajemman ymmärryksen yrityksestä, majoitus- ja ravintola-alasta ja tietysti henkilökohtaisen johtajuuden kehittämisestä, kertoo Maud Samuelsson, Group HR Manager, joka vastaa johtamiskoulutuksesta Scandic Hotels Groupissa.

Talent@Scandic -ohjelma perustuu Scandicin johtamiskompassiin, jonka perusperiaatteet ovat Empower, Build trust, Inspire and Collaborate. Ohjelman osana osallistujat ovat työskennelleet yrityksen johtoryhmän asettamien Scandicin pitkäaikaiseen strategiaan pohjautuvien kehitysprojektien parissa ja ovat nyt esitelleet tulokset johtoryhmälle. Tavoitteena on, että yksi tai useampi Scandicin sisällä toteutettavista projekteista edistäisi yritystä monissa eri painopistealueissa.

- Me näemme synergian ja tehokkuuden kasvua, kun kehitämme tiimiläisiämme. On ehdottoman tärkeää ottaa huomioon tiimin jäsenten näkökulmat ja ideat. Tämä on luottamuksellisen ja vastuullisen johtamisen ydin, jatkaa Mathiesen.

Johanna Uimonen, viestintäpäällikkö, Scandic Hotels Suomi
Sähköposti:
johanna.uimonen@scandichotels.com
Puhelin: +358 40 7134 120

Pikafaktat

Viime syksynä Scandicin johtoryhmä valitsi 21 tiimiläistämme yrityksen sisäiseen Talent@Scandic -johtamiskoulutukseen. Talentit ovat työskennelleet intensiivisesti seitsemän kuukauden ajan yhdessä alan asiantuntijoiden, mentoreiden ja johtamisen ammattilaisten kanssa. Nyt he ovat valmistuneet ja ovat valmiita tarttumaan uusiin haasteisiin, kun niitä aukeaa.

Lainaukset

Kouluttaminen ja tulevaisuuden talenttien sitouttaminen on aina ollut menestystekijä meillä Scandicilla. Viime vuosina olemme mielenkiinnolla seuranneet heidän kehitystään. Olen erittäin ylpeä yrityksestämme, joka investoi mittavasti ihmisiin. Odotan innolla uusien esihenkilöidemme kohtaamista eri toiminnoissa yrityksessämme tulevaisuudessa.
Jens Mathiesen, President & CEO of Scandic Hotels Group
Kehittämällä tiimiläisten osaamista varmistamme organisaation osaamispääoman kehityksen. On ollut erittäin jännittävää nähdä näiden 21 uuden alan talentin panostavan seuraavaan askeleeseen urallaan. He ovat viimeisen seitsemän kuukauden ajan työskennelleet yhdessä alan asiantuntijoiden, mentoreiden ja johtamisen ammattilaisten kanssa saavuttaakseen laajemman ymmärryksen yrityksestä, majoitus- ja ravintola-alasta ja tietysti henkilökohtaisen johtajuuden kehittämisestä.
Maud Samuelsson, HR Manager, Scandic Hotels Group