Asiakkaat arvioivat Scandic Jyväskylä Stationin vierasystävällisimmäksi hotelliksi

Talven aikana uudistuva Scandic Jyväskylä Station tarjoaa asiakkaiden mielestä ystävällisintä palvelua. Asiakasystävällisyyden paremmuudesta kilvoittelee 58 Scandic-hotellia ympäri Suomen. Hotellivieraat voivat vastata asiakaskyselyssä majoituksen jälkeen kuinka tyytyväisiä he olivat henkilökunnan ystävällisyyteen ja kokemaansa asiakaspalveluun.

”Scandic Jyväskylä Station sai huippuarvosanat 96,72/100 koko vuoden 2019 aikana annetuissa palautteissa. Missiomme on luoda ylivertaisia hotellikokemuksia. Yksi tärkeimmistä myönteisen asiakaskokemuksen tekijöistä on ehdottomasti tiimiläistemme ystävällisyys ja arvojemme mukainen palvelu”, kertoo Scandicin henkilöstöjohtaja Riikka Mattila.

”Olen todella ylpeä siitä pitkäjänteisestä työstä, mitä Jyväskylässä on tehty asiakkaidemme viihtymisen eteen.”

Scandic Jyväskylä Stationinissa on käynnissä mittava tilojen uudistus. Hotellin kaikki huoneet, hotellikäytävät, kokoustilat, vastaanotto sekä ravintolat saavat uuden ilmeen kesään mennessä.
”Tämä on hieno arvostus hotellille. Kilpailu on kovaa muiden Scandic-hotellien kesken ja monena vuonna olemme olleet kärkipaikoilla”, iloitsee hotellinjohtaja Birgitta Siitari.

”Palkinnon arvoa nostaa mielestäni se, että saavutimme asiakkaiden luottamuksen ja tyytyväisyyden huoneuudistuksen keskellä. Tulos on osoitus koko tiimin Scandicin arvojen mukaisesta toiminnasta. Sillä on oikeasti merkitystä mitä teemme ja miten palvelemme. Jokainen tekee parhaansa vieraamme viihtymiseksi ihan joka ikinen päivä ja näkee asiakastyytyväisyyden tärkeänä asiana.”

Scandic Jyväskylä Station

Hotelli rakennettu 1992, uudistus valmistuu toukokuussa 2020