Evento Awards finalisteina Scandicin Vuosijuhlat ja Marskin tuparit

Evento Awards palkitsee tapahtuma-alan huiput ja tilaisuuksien napakympit vuosittaisessa tapahtumassa. Scandicin tapahtumat ovat mukana kahdessa palkintokategoriassa.

Vuoden 2019 Scandicin Vuosijuhlat – Bring Your Magic – Tuhat ja yksi tarinaa - on ehdolla vuoden henkilöstötapahtumaksi. Vaativan kategorian kriteereinä on, että onnistunut henkilöstötapahtuma on hyvin suunniteltu ja ennalta määrätyn budjetin raameissa toteutettu. Henkilöstölle suunnatun tapahtuman tarkoituksena voi olla esimerkiksi ideoiminen, innostaminen, sitouttaminen, palkitseminen, myönteisen ilmapiirin rakentaminen tai työhyvinvoinnin lisääminen.

Scandicin perinteinen vuosijuhla on osa hotelliketjun kiittämis-, palkitsemis- ja juhlistamiskulttuuria. Tuhannen ja yhden tarinan teema kuvasti tuttuun tapaan Scandicin arvoja, kulttuuria ja tiimiläisiä. Vuosittain vaihtuva juhlatoimikunta luo tapahtumalle tuoreet puitteet, mutta keskiössä ovat aina tiimiläiset, jotka mahdollistavat yrityksen menestyksen ja joille siksi halutaan luoda aito tunne kiittämisestä. Tilaisuus toteutettiin yhdessä UNIQ Entertainmentin kanssa.

Marskin tuparit on ehdolla Vuoden lanseeraus -sarjassa. Vuoden lanseeraus -sarjassa tunnustuspalkinnosta kilpailevat erilaiset promootiot ja lanseeraustapahtumat. Tapahtuma voi olla kaikille avoin tai tarkalle kutsuvierasjoukolle suunnattu, tiukan asiallinen tai rennon viihteellinen. Tärkeintä on, että se on onnistunut lisäämään tuotteen tunnettuutta tai tutustuttanut asiakkaat täysin uuteen tuotteeseen.

Marskin syyskuiset tuparit järjestettiin yhteistyössä tapahtumayritys Woltin kanssa. Hotellin teema, Finnfulness, on modernia suomalaisuutta, modernia helsinkiläisyyttä ja uuden Marskin edustamaa asennetta. Marskin Tuparit oli muista hotelliavajaisista positiivisesti erottuva, perinteisiä konventioita rikkova tapahtuma, joka teki Finnfulnessista totta ja sai sille 500 uutta lähettilästä tärkeimmistä kohderyhmistään. Tapahtuman seurauksena myös Marskin kokousvaraukset ja kassavirta singahtivat todennettuun nousuun.

Voittajat valitsee tapahtuma-alan toimijoista muodostettu kansainvälinen tuomaristo, joka tekee päätöksensä vasta pitchaustilaisuuden perusteella Kongressimessuilla 26. maaliskuuta. Voittajien nimet paljastetaan samana iltana.