Jälleen uusi hotelliavaus Kööpenhaminassa – ikoninen Scandic Falkoner -hotelli tarjoaa myös huipputason tapahtumia

Scandic avasi uudistetun historiallisen hotellin ja tapahtumapaikan Scandic Falkoner -hotellin Kööpenhaminan Frederiksbergin teatterialueelle. Hotelliavaus on jo toinen uusi Scandic-hotelli kaupunkiin viimeisen vuoden aikana ja yksi Scandicin useista tulevien vuosien hotellihankkeista Kööpenhaminassa.

Pohjoismaiden suurin hotellioperaattori avasi uudelleen Kööpenhaminan ikonisimman hotellin ja tapahtumapaikan Scandic Falkonerin. Kaksivuotisessa remontissa hotelli tuplasi majoituskapasiteettinsa 334 huoneeseen. Huoneiden sisustus myötäilee klassista
pohjoismaista tyyliä yhdistettynä viihdemaailmasta haettuihin kauniisiin yksityiskohtiin. Hotelli sijaitsee keskustan tuntumassa lähellä ostosmahdollisuuksia, kahviloita ja ravintoloita sekä viheralueita. Hotellista löytyy uusi ravintola ja baari, jossa viihtyvät niin paikalliset kuin matkailijatkin.

Hotellin yhteydessä toimii historiallinen Falkoner Center, jossa ovat esiintyneet muun muassa maailmantähdet Rolling Stones, Louis Armstrong ja Leonard Cohen. Scandic Falkoner tarjoaa tapahtumatilaa miltei 3 000 hengelle, joten hotellin ja tapahtumapaikan uskotaan houkuttelevan kokous- ja konferenssivieraita kaikkialta Pohjoismaista.

”On ilo ja kunnia pyörittää hotellitoimintaa ja tapahtumia näin ikonisessa rakennuksessa. Odotammekin innolla pääsevämme luomaan aivan uudenlaisia elämyksiä, jotka jopa päihittävät tapahtumapaikalla aiemmin järjestetyt upeat konsertit, show’t, musikaalit ja muut tapahtumat”, kertoo Søren Faerber, Head of Scandic Hotels Denmark. ”Toivotamme lämpimästi tervetulleiksi matkailijat ja kokousvieraat uudelleen avattuun Scandic Falkoner -hotelliin”.

Tanska on yksi Scandicin avainalueita ja Scandic Falkoner on toinen Kööpenhaminaan avattu hotelli vajaan vuoden sisällä. Syyskuussa 2018 Scandic avasi uuden 370-huoneisen hotellin Vesterbron Kødbyen-alueelle. Tulevien vuosien aikana Kööpenhaminaan avataan kolme uutta hotellia.

Scandic Falkoner lyhyesti:

• ympäristömerkitty hotelli, jossa on 334 modernia, uudistettua huonetta
  • kaksi tapahtumatilaa, suurimmassa tilaa jopa 3 000 vieraalle
  • 12 uudistettua ja joustavaa kokoustilaa
  • 350-paikkainen ravintola, cocktailbaari, kahvila ja kuntosali
  • lyhyt etäisyys metrolle, juna-asemalle, parkkialueelle sekä viheralueille

Elin Westin
Director of Communication