• Scandic Hotels Finland/

Kesän roadtripin majoituksen saa nyt yhdellä varauksella ─ Scandic tarjoaa ensimmäisenä mahdollisuuden varata useita majoituksia kerralla

Lomasuunnitelmia mietitään kodeissa kesälomien kynnyksellä. Kesämatkailijoiden toivelistan kärjessä ovat elämysten kokeminen, sukulaisten tapaaminen sekä kiertomatkat Suomessa ja myös muualla Pohjoismaissa. Scandic julkaisee ensimmäisenä hotellibrändinä nettisivuillaan mahdollisuuden varata useita hotelliyöpymisiä kerralla.

”Olemme tottuneet varamaan netistä monia asioita yhdellä kertaa, ja nyt Scandicilla voimme tarjota saman mahdollisuuden hotelliyöpymisten varaamiseen. Tämä tekee matkojen varaamisesta joustavampaa”, kertoo Scandic-hotellien kaupallinen johtaja Christian Borg.

Jopa viisi yöpymistä yhdellä varauksella

Nyt voi nyt varata kerralla jopa viisi yöpymistä eri hotelleissa ja eri paikkakunnilla Scandicin nettisivuilta. Varaus on kätevästi muutettavissa hotellien sekä päivämäärien osalta ja peruutettavissa tulopäivänä aina kello 18 asti. Maksu suoritetaan hotellissa sisäänkirjautumisen yhteydessä. Useamman hotelliyön varaaminen kerralla on mahdollista kaikissa lähes 270 hotellista ja 130 kohteesta Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa ja Puolassa.

”Hienoa, että voimme toimialallamme ensimmäisenä tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden varata useampi kohde yhdellä kertaa - asiakaspalvelumme lisäksi nyt myös siis nettisivuiltamme, asiakkaan valitsemana ajankohtana”, iloitsee Borg. ”Tätä helpotusta varausprosessiin ovat toivoneet sekä työ- että vapaa-ajanmatkustajamme.”

Varaa useampi yö -toiminto on nyt mahdollista Scandicin nettisivuilla osana varausta ja se löytyy helposti varaussivulta.

Turvallinen Scandicin kesä on suunniteltu koko perheelle

Tulevana kesänä lapset aina 15 vuoteen asti asuvat ilman lisämaksua samassa huoneessa vanhempien kanssa. Perheen nuorisolle voi tarjota elämyksen varaamalla teinihuoneen edullisesti. Aamiaisen lettukestit ovat ainakin perheen pienempien mieleen.

”Vieraidemme ja tiimiläistemme hyvinvointi ja terveys ovat Scandicille ensiarvoisen tärkeitä, ja olemme tehneet kaikkemme turvallisen vierailun eteen jo pidemmän aikaa tehostamalla siivouskäytäntöjä. Toivomme edelleen vieraidemme huomioivan turvallisuus- ja hygieniaohjeistukset. Tarjoamme myös mahdollisuuden noutaa aamiainen omaan huoneeseen tai ottaa mukaan”, kertoo Borg.