Scandic jatkaa panostustaan tulevaisuuden johtamiseen

Scandic on 22 vuoden ajan kouluttanut tulevaisuuden johtoaan yrityksen sisäisessä Talent@Scandic -koulutusohjelmassa. Tänä vuonna 23 talenttia Scandicin viideltä markkinalta on valittu mukaan intensiiviseen seitsemän kuukauden koulutusohjelmaan.

Talent@Scandic on tunnettu johtamisohjelma matkailualalla Pohjoismaissa. Scandicin johtoryhmä identifioi vuosittain yrityksen strategiaan pohjautuvat fokusalueet ja projektit, joihin Talent@Scandic -osallistujat syventyvät koulutuksen aikana. Talentit vahvistavat osaamistaan projektijohtamisesta ja liiketaloudesta sekä operatiivisesta johtamisesta. Lisäksi talentit saavat oppaakseen Scandicin mentorin.

”Scandicissa on vahva fokus osaamisen ja johtamisen kehittämiseen. Reilun kahden vuosikymmenen ajan Talent@Scandic -ohjelma on osoittanut, kuinka investointi tiimiläisten taitojen kehittämiseen ja johtamistaitoihin luo pohjan hyvinvoivalle ja toimivalle yritykselle. Seuraan innolla näiden tulevaisuuden johtajien kehitystä ja olen vakuuttunut heidän mahdollisuuksistaan Scandicilla, kertoo Jens Mathiesen, President & CEO of Scandic Hotels Group.

”Meille Scandicilla on erittäin tärkeää panostaa tiimiläisiimme. Johtamisohjelman avulla koulutamme ja inspiroimme sekä luomme hyviä roolimalleja ja tulevaisuuden osaavia johtajia. Tarjoamme mahdollisuudet sekä menestyä johtajina Scandicissa että kehittyä henkilökohtaisella tasolla”, kertoo Scandic Suomen HR-johtaja Pia Tuomi. ”Talent@Scandic tarjoaa seitsemän kuukauden ajan 23 talentillemme laajan kattauksen tietoa, harjoituksia ja inspiraatiota vaativimpiin esihenkilötehtäviin. Tälle hienolle matkalle pääsi tänä vuonna kolme esihenkilöämme Suomesta.”

Talent@Scandic -ohjelma perustuu Scandicin johtamiskompassiin, jonka perusperiaatteet ovat Empower, Build trust, Inspire and Collaborate.