• Scandic Hotels Finland/

​Scandic-kylpylähotellien kotimaan joululomat ovat ennätyssuosittuja – äkkilähtijöille löytyy vielä huoneita välipäiville ja vuoden vaihteeseen

Jouluinen hemmotteluloma kotimaan hotellissa tai kylpylässä houkuttaa monia, ja majoituksia onkin tänä vuonna varattu ennätyspaljon. Tilaa löytyy vielä joulun välipäiville ja vuoden vaihteeseen. Rennosta lomatunnelmasta ja valmiiden joulupöytien herkuista voi poiketa nauttimassa, vaikkei hotelliin majoittuisikaan.

”Lähimatkailun suosio ja varmasti myös tänä vuonna mukavasti sijoittuvat pyhäpäivät ovat saaneet ihmiset varaamaan aktiivisesti joululomareissujaan kotimaassa. Esimerkiksi kylpylähotellimme ovat joulunpyhinä lähes täyteen varattuja”, kertoo Scandic-hotellien kaupallinen johtaja Christian Borg.

”Joulun jälkeen aina loppiaiseen asti löytyy vielä huoneita, mikäli rentouttava ja helppo miniloma kylpylässä houkuttaa”, vinkkaa Borg.

Kylpyläloma on täydellinen valinta, jos kaipaa rauhoittumista, rentoa yhdessäoloa ja pientä luksusta vuoden vaihteeseen. ”Trooppiset altaat, herkullinen ruoka, runsas aamiainen ja monipuoliset ulkoilumahdollisuudet takaavat virkistävän alun uudelle vuodelle”, Borg kertoo.

Miniloma kaupungissa joulun jälkeen tai vuoden vaihteessa

Kaupunkihotellit, kuten Scandic Tampere City, Scandic Julia Turku ja Marski by Scandic Helsingissä tarjoavat miellyttävän miniloman hiljentyneessä kaupungissa.
Hotellit tarjoavat leppoisaa lomatunnelmaa, kiinnostavaa ohjelmaa sekä mahdollisuuden rentoutua ja viettää rauhassa omaa aikaa irti arjen askareista.

”Ja meillehän voi myös poiketa vaikkapa vain glögille tai nauttimaan ravintoloidemme herkullisista ruuista, vaikka ei yöksi jäisikään”, vihjaa Borg.

Uutena vuotena hotelleissa on vilskettä, kun kaupungeissa järjestetään monia juhlia. Esimerkiksi Helsingin Marski by Scandic järjestää vuoden viimeisenä päivänä 31.12. Kuusi Palaa -ravintolassa Vuoden juhlimattomat juhlat -illallisen, jolloin buffetpöydät on katettu kotimaisilla juhlapöytien herkuilla.

Lisätietoa Marskin uudenvuoden juhlista löytyy tästä linkistä, ja joulun välipäivien ja uuden vuoden hotellitarjouksista tästä linkistä.

Lisätietoja antaa:

Christian Borg