Scandic lanseeraa uuden kanta-asiakasohjelman

Scandic esittelee tänään uuden kanta-asiakasohjelman vahvistamaan kaupallista asiakastarjontaansa, luomaan asiakasuskollisuutta ja tarjoamaan entistä merkityksellisempiä elämyksiä jäsenilleen. Yrityksen kanta-asiakasohjelma, Scandic Friends, on uudistettu kokonaan tarjoamaan enemmän hyödyllisiä ja yksilöllisiä jäsenetuja sekä digitaalisemman jäsenkokemuksen.

Scandic Friends on pohjoismaisen hotellialan suurin kanta-asiakasohjelma kolmella miljoonalla jäsenellään. Scandicin tavoitteena on tuplata jäsenmäärä vuoteen 2030 mennessä kehittämällä ja vahvistamalla kanta-asiakasohjelmaansa. Vuonna 2023, Scandic Friends -yöpymisten osuus oli 38 prosenttia kaikista yöpymisistä, ja uuden kanta-asiakasohjelman odotetaan myötävaikuttavan sekä jäsenvarauksiin että tulokseen.

Uusi Scandic Friends on raikas sekä rakenteeltaan että ulkoasultaan laajentuen viidestä jäsentasosta seitsemään. Jokainen taso sisältää huolella valittuja etuja ja tarjouksia riippumatta siitä, kuinka usein hotellivierailuja Scandicissa kertyy. Myös jäsen- ja tasokohtaiset edut paranevat, kun pisteiden ansaitsemisesta ja käytöstä, ohjelmassa etenemisestä sekä etujen hyödyntämisestä tulee helpompaa. Ohjelma tarjoaa asiakkaille myös enemmän mahdollisuuksia parantaa vierailukokemusta.

• Uskolliset ja usein majoittuvat vieraat ovat tärkeitä Scandicille. He vahvistavat yrityksen kasvua sekä luovat vahvan ja vakaan yhteisön tuotemerkkiemme ympärille. Ohjelmalla on nyt vankka pohja, jolle rakentaa parempaa jäsenkokemusta sekä jatkaa ohjelman kehittämistä ja lisätä uusia kumppanuuksia. Tämä mahdollistaa pitkäaikaisten asiakassuhteiden rakentamisen ja sen, että voimme tarjota jäsenillemme entistä vahvempia kannustimia valita Scandic tulevia hotellivarauksia silmällä pitäen, kertoo Jens Mathiesen, President & CEO, Scandic Hotels Group.

Tärkeä osa ohjelman kehitystyötä on ollut nykyisten ja potentiaalisten jäsenten sekä matkailualan ja muiden toimialojen analysointi sekä syvähaastattelut. Uusi Scandic Friends on rakennettu näiden pohjalta tarjoamaan räätälöidympää ja yksilöllisempää jäsenkokemusta. Tavoitteena on lisätä jäsenten vuorovaikutusta, kannustimia ja sitoutumista Scandiciin.

• Keskiössä on ollut luoda asiakaslähtöinen kanta-asiakasohjelma koko asiakaspolun varrelle sekä jokaiseen jäsenkohtaamiseen. Olemme tehneet merkittäviä panostuksia digitalisuuteen, joka mahdollistaa ja luo ajan myötä kehittyvän ekosysteemin. Tämä on vasta alkua ja olen vakuuttunut siitä, että jäsenemme arvostavat uusia ominaisuuksia ja etuja, joita vähitellen lisäämme ohjelmaan, kertoo Thérèse Cedercreutz, Chief Commercial Officer,
    Scandic Hotels Group.

Uusi Scandic Friends astuu voimaan asteittain 27.8.2024 alkaen. Nykyiset jäsenet siirretään uuteen Scandic Friends -ohjelmaan lähipäivien aikana. Lanseeraus on alku seuraavan sukupolven kanta-asiakasohjelmalle ja uutuuksia, henkilökohtaisia ​​etuja sekä tarjouksia lisätään matkan varrella.

Uudet Scandic Friends -jäsentasot:

1. New Friend – 0 pistettä
  1. Good Friend – 5 000 pistetä
  1. Close Friend – 10 000 pistettä
  1. Dear Friend – 25 000 pistettä
  1. Loyal Friend – 100 000 pistettä
  1. True Friend – 250 000 pistettä
  1. Best Friend – 400 000 pistettä tai 100 yötä

Johanna Uimonen, viestintäpäällikkö, Scandic Hotels Suomi
Sähköposti:
johanna.uimonen@scandichotels.com
Puhelin: +358 40 7134 120

Pikafaktat

Lainaukset

Uskolliset ja usein majoittuvat vieraat ovat tärkeitä Scandicille. He vahvistavat yrityksen kasvua sekä luovat vahvan ja vakaan yhteisön tuotemerkkiemme ympärille. Ohjelmalla on nyt vankka pohja, jolle rakentaa parempaa jäsenkokemusta sekä jatkaa ohjelman kehittämistä ja lisätä uusia kumppanuuksia. Tämä mahdollistaa pitkäaikaisten asiakassuhteiden rakentamisen ja sen, että voimme tarjota jäsenillemme entistä vahvempia kannustimia valita Scandic tulevia hotellivarauksia silmällä pitäen.
Jens Mathiesen, President & CEO, Scandic Hotels Group
Keskiössä on ollut luoda asiakaslähtöinen kanta-asiakasohjelma koko asiakaspolun varrelle sekä jokaiseen jäsenkohtaamiseen. Olemme tehneet merkittäviä panostuksia digitalisuuteen, joka mahdollistaa ja luo ajan myötä kehittyvän ekosysteemin. Tämä on vasta alkua ja olen vakuuttunut siitä, että jäsenemme arvostavat uusia ominaisuuksia ja etuja, joita vähitellen lisäämme ohjelmaan.
Thérèse Cedercreutz, Chief Commercial Officer, Scandic Hotels Group.