Scandic tarjoaa paremman aamun kaikille uudistamalla aamiaiskonseptiaan

Scandic lisää nykyiseen aamiaiseensa uuden lisäpalvelun eli aamiaispisteen, joka sisältää runsaan valikoiman erilaisia ruoka-aineallergioita ja erityisruokavalioita tukevia tuotteita. Scandic Oulu -hotelli toimii uuden ”Parempi aamu kaikille” -konseptin pilottipaikkana 24. marraskuuta alkaen.

Scandic haluaa huomioida entistä paremmin asiakkaiden muuttuvat tarpeet tuomalla Suomeen uuden lisäpalvelun aamiaiskonseptiin. Maidottomien, laktoosittomien, gluteenittomien ja vegaanisten vaihtoehtojen kysyntä kasvaa, ja hotellivieraat haluavat syödä omien mieltymystensä ja ruokavalionsa mukaisesti. Vaikka aamiaispiste on tarkoitettu erityisesti allergikoille ja vegaaneille, on se avoin kaikille hotellivieraille.

”Scandic on vuosien ajan tehnyt menestyksekästä työtä esteettömyyden eteen, ja erilaiset toimintorajoitteet on huomioitu hotellien tiloissa ja ratkaisuissa. Asiakkaillamme on myös kasvava tarve nauttia aamiaista ja ruokailla juuri kuten haluavat. Siksi kehitimme nykyistä aamiaiskonseptiamme asiakaspalautteen perusteella. Haluamme kaikkien hotellivieraidemme nauttivan hyvän aamiaisen,” kertoo Scandic Suomen toimitusjohtaja Aki Käyhkö.

Uudesta valikoimasta löytyy gluteenittomia leipiä, sämpylöitä, karjalanpiirakoita, myslejä ja hiutaleita, maidottomia juomia ja jogurtteja sekä vegaanisia leivänpäällisiä ja levitteitä. Aamiaispiste on suunniteltu niin, että kontaminaatioriskit minimoidaan esimerkiksi käyttämällä erillisiä veitsiä sekä leivänpaahdinta.

Konseptia testataan Oulussa kahden kuukauden ajan. Uudistettu aamiaispiste otetaan käyttöön Suomen Scandic -hotelleissa kevään 2017 aikana.

Aamiaispiste sisältää:

• Gluteenittomia kuituhiutaleita, mysliä ja pikakaurapuuroa
  • Gluteenitonta tummaa ja vaaleaa leipää, sämpylöitä, karjalanpiirakoita, näkkileipää, keksejä, vohveleita ja luomuriisikakkuja
  • Maidottomia kaura- ja soijajuomia sekä kaura- ja soijajogurttia
  • Laktoositonta maitoa, jogurttia, voita ja juustoa
  • Vegaanisia seitanleikkeitä, levitteitä, hummusta ja vegaanijuustoa

Lisätietoja:

Kati Puukko, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Scandic Hotels Oy, puh.+358 40 563 7049, kati.puukko@scandichotels.com