• Scandic Hotels Finland/

Scandic valittiin valtion majoitus- ja kokouspalvelujen sopimustoimittajaksi – laatukriteereinä turvallisuus sekä rakennus- ja remontointiajankohdat

Pohjoismaiden suurin hotelliyritys Scandic Hotels Oy on valittu valtion kotimaan ja ulkomaan majoituspalvelujen sekä kotimaan kokous-, tapahtuma- ja virkistyspalvelujen sopimustoimittajaksi. Scandic jatkaa valtion kanssa jo vuosia jatkunutta yhteistyötä, nyt 53 hotellilla ja 45 kokouspaikalla.

Valtionhallinnon yhteishankintojen kilpailuttamisesta vastaava Hansel Oy:n solmimat puitesopimukset Scandic Hotels Oy:n kanssa koskevat kolmea eri osa-aluetta; kotimaan majoituspalveluja, ulkomaan majoituspalveluja sekä kotimaan kokous-, tapahtuma- ja virkistyspalveluja.

”Uusilla puitejärjestelyillä pyrimme vastaamaan valtionhallinnon monipuolisiin majoitus- ja kokoustarpeisiin laadukkaasti ja kattavasti. Kilpailutuksissa huomioitiin hinnan lisäksi myös laatu, jonka myötä esimerkiksi turvallisuudesta ja rakennus- ja remontointiajankohdasta sai lisäpisteitä. Scandic Hotels on meille tuttu sopimuskumppani jo vuosien ajalta, ja olemme iloisia päästessämme jatkamaan hyvin sujunutta yhteistyötä”, Hanselin majoitus- ja kokouspalvelujen kategoriapäällikkö Minna Isoherranen kertoo.

Scandic on valtion suurin hotelli- ja kokouspalvelujen toimittaja

”Valtion puitesopimukset ovat meille äärimmäisen tärkeitä, sillä valtiolla on suuret majoitus- ja kokoustarpeet kaikilla toimintapaikkakunnillamme. Olemme ylpeitä saadessamme jatkaa yhteistyötämme, nyt peräti 53 hotellin ja 45 kokouspaikan voimin valtion suurimpana hotelli- ja kokouspalveluiden toimittajana”, Scandicin yritysmyyntijohtaja Tommy Nordberg sanoo.

Sopimus koskee 44 Scandic-hotellia, 3 Hilton-hotellia, 4 Holiday Inn-hotellia sekä yhtä Indigo- ja yhtä Crowne Plaza -hotellia ja kattaa yhteensä noin 7000 sopimushintaista standard-tasoista huonetta.

”Valintamme on osoitus siitä, että meillä on erittäin kilpailukykyinen tuote niin majoitus- kuin kokouspalveluissakin. On ilo ja kunnia saada toivottaa tervetulleeksi yhä useampi valtion työntekijä meille majoittumaan ja kokoustamaan”, Nordberg jatkaa.

Uudet puitesopimukset astuivat voimaan tämän vuoden alusta. Kotimaan ja ulkomaan majoituspalvelujen osalta sopimukset ovat kaksivuotisia, mutta sisältävät option kahden vuoden jatkokaudesta. Kotimaan kokous-, tapahtuma- ja virkistyspalvelusopimuksen kesto on kaksi vuotta.