Scandicin 60-vuotismerkkipäivää juhlittiin aamiaisella kuudessa maassa

Scandicin suuri aamiaistapahtuma keräsi yli 36 000 vierasta hotelleihin keskiviikkona 8.11. Lämminhenkiset tilaisuudet toteutettiin 270 hotellissa kuudessa maassa samanaikaisesti.

Aamiaistapahtuma kokosi hotelli- ja kutsuvieraita juhlistamaan 60-vuotista Scandicia Suomessa, muualla Pohjoismaissa sekä Saksassa ja Puolassa ja viettämään mukavan hetken herkullisen aamiaisen, hotellinjohtajien tervehdyksen sekä keittiöpäälliköiden päivän erikoisannosten parissa.

Tilaisuus oli menestys, yli 38 000 vierasta saapui aamiaiselle kuudessa maassa. Suomessa yli 50 Scandic-hotellia aina Helsingistä Rovaniemelle saakka olivat mukana juhlinnassa.

”Olemme iloisia, että pääsimme juhlistamaan tätä merkkivuotta yhdessä vieraidemme kanssa”, kertoo Scandic Suomen maajohtaja Laura Tarkka. ”Olemme keskiviikon aikana kuulleet tarinoita hienoista kohtaamisista hotelleissamme kautta Suomen. Tiimiläisemme omistautuivat tämän erityisen aamun järjestelyihin suurella innolla.

Upea saavutus ja todellinen osoitus kulttuuristamme sekä osaamisestamme Scandicissa.

Hotellinjohtajat ja keittiöpäälliköt tiimeineen olivat paikalla kertomassa tärkeästä työstämme vastuullisuuden eteen, esimerkiksi keinoista ja vinkeistä ruokahävikin torjuntaan. Aamun tavoitteena oli osoittaa, että erinomainen hotelliaamiainen voi olla myös vastuullinen

Scandic viettää tänä vuonna 60-vuotisjuhliaan. Ensimmäinen hotelli avattiin vuonna 1963 Ruotsin Laxåssa Esso Motorhotellina. Scandic on nykyään suurin hotelliyritys Pohjoismaissa 270 hotellillaan kuudessa maassa, jossa työskentelee 19 000 sitoutunutta tiimiläistä. Scandic on ylpeä edelläkävijä vastuullisessa hotellitoiminnassa ja suurin osa yrityksen hotelleista on Joutsenmerkittyjä.