Scandicin entistä parempi coworking-päivä – nyt mahdollisuus aloittaa päivä runsaalla Scandic-aamiaisella

Scandic toi vuosi sitten markkinoille Pohjoismaiden laajimman coworking-tilojen verkoston, ja vastasi näin kasvavaan kysyntään joustavan työskentelyn mahdollisuuksista. Palvelu on otettu hyvin vastaan sekä yrittäjien, toimistotyöläisten että opiskelijoidenkin keskuudessa. Scandic on myynyt yli 102 000 coworking-tuntia miltei 270 hotellissaan Pohjoismaissa, Saksassa ja Puolassa sekä yli 10 000 tuntia Suomessa. Nyt hotelliketju ottaa seuraavan askeleen toivottamalla etätyöläiset hotelleihinsa aloittamaan coworking-työpäivän hotelliaamiaisella.

Monissa yrityksissä on siirrytty perinteisestä viisi päivää toimistolla -työskentelystä joustavampiin ratkaisuihin, ja etätyöläiset voivat nyt paremmin valita työskentelypaikkansa toimiston, kodin tai vaikka hotellin tiloista.

Scandic testasi keväällä Ruotsin hotelleissaan coworking-palvelun kehittämistä lisäämällä siihen aamiaisen. Etätyöpäivän aloitus herkullisella hotelliaamiaisella osoittautui suosituksi ja nyt syyskuusta alkaen coworking-palvelun saa myös hotelliaamiaisella kaikissa Scandic-hotelleissa ympäri Suomen sekä lähes 270 hotellissa kuudessa eri maassa.

”Toimistolle paluun liukuessa koko ajan kauemmas etätyösuositusten jatkuessa, tarvitsemme kuitenkin työkavereiden, asiakkaiden ja yhteistyökumppaniverkoston
kohtaamisia ja tapaamisia sekä dynaamisempaa toimintaympäristöä kotitoimiston sijaan”, kertoo Scandic-hotellien kaupallinen johtaja Christian Borg.

”Aamiaistapaaminen hotellin neutraalissa ja inspiroivassa ympäristössä on loistava alku päivälle tai rauhallinen aamuhetki kiireisen päivän alla.”

Hyvän aamun aloitus

Aamiainen koetaan edelleen päivän tärkeimmäksi ateriaksi ja peräti 99 prosenttia Scandic-hotellien vieraista käy nauttimassa aamiaisen. Suosittu Scandic-aamiainen on uudistunut ja tarjoaa edelleen hotellivieraiden suosikkiannoksia huomioiden erilaiset aamiaismieltymykset ja ruokavaliot.

”Olemme myös selkeyttäneet buffetpöytien esillepanoa siten, että esimerkiksi muna-asemalta löytyy nyt useita vaihtoehtoja. Olemme myös panostaneet entistä enemmän raaka-aineiden alkuperään ja laatuun ruoan määrän sijaan”, kertoo Borg.

Scandic coworking ja hotelliaamiainen 29 €/hlö

Scandic-hotellit tarjoavat joustavan, inspiroivan ja kustannustehokkaan työskentelypaikan laajasta valikoimasta hotellin aulasta kokoustiloihin. Tarjolla on:

• coworking-tiloja lähes 270 hotellissa kuudessa eri maassa
  • buffetaamiainen
  • nopea ja luotettava wi-fi sekä runsaasti sähköpistokkeita
  • kahvia ja teetä sekä Scandic-vettä kuplilla tai ilman
  • alennuksia Scandic Shopista ja ravintolasta
  • vastaanoton palvelut, tulostus- ja kopiointimahdollisuus
  • lisäetuna mahdollisuus kokoustilojen käyttöön 15 €/tunti.

Coworking-palvelu ilman aamiaista 19 €.

Stay safe at Scandic -ohjelma takaa turvallisen vierailun kaikissa Scandic-hotelleissa. Tämä toteutuu huolehtimalla turvaväleistä, vähentämällä istuinpaikkoja auloissa ja ravintoloissa sekä kannustamalla vieraita hyvään käsihygieniaan. Scandic on lisännyt
siivousta ja tehostanut siivouskäytäntöjä muun muassa desinfioimalla tiloja säännöllisesti.

Lue lisää osoitteesta https://www.scandichotels.fi/coworking