​Scandicin henkilöstön vuosijuhlat kruunattiin tapahtuma-alan Evento Awards -kisan voittajaksi

Scandic Hotels Oy:n vuosijuhlat teemalla ”Bring Your Magic - Tuhat ja yksi tarinaa” voitti henkilöstötapahtumien sarjan Evento Awardsin kovatasoisessa kilpailussa. Palkinnot jaettiin torstaina 27.8. tapahtuma-alan Evento Awards ­-palkintotilaisuudessa.

”Scandicin perinteinen vuosijuhla on osa hotelliketjun kiittämis-, palkitsemis- ja juhlistamiskulttuuria”, kertoo Scandic Hotels Oy:n toimitusjohtaja Aki Käyhkö.

”Tuhannen ja yhden tarinan teema kuvasti tuttuun tapaan Scandicin arvoja, kulttuuria ja tiimiläisiä. Vuosittain vaihtuva juhlatoimikunta luo tapahtumalle tuoreet puitteet, mutta keskiössä ovat aina tiimiläiset, jotka mahdollistavat yrityksen menestyksen ja joille siksi halutaan luoda aito tunne kiittämisestä”, kertoo Käyhkö.

Palkittuun vuosijuhlaan osallistui reilut 1 300 tiimiläistä ympäri Suomen ja se järjestettiin lokakuussa 2019 Scandic Aviacongress -hotellissa. Juhla suunniteltiin Scandicin omassa juhlatoimikunnassa, ja kokonaisuus toteutettiin yhdessä Uniq Entertainment Agency -tapahtumayrityksen sekä yhteistyökumppaneiden kanssa hyödyntäen kongressihotellin kokoustiloja, seminaarihalleja ja ravintoloita tuhannen ja yhden yön teeman mukaisesti.

Vuosijuhlat on ollut monivuotinen perinne, jota odotetaan ja asuvalintoja suunnitellaan kuukausia etukäteen. Vieraat tekevät juhlan ja tiimiläisten asenne sekä panostus luovat jokaisesta tilaisuudesta ainutlaatuisen.

”Tämä palkinto kuuluu kaikille juhlajärjestelyihin ja juhliin osallistuneille. Samanlaisella ammattitaidolla ja intohimolla järjestämme tapahtumia ja tilaisuuksia myös asiakkaillemme hotelleissamme ympäri Suomen”, sanoo Käyhkö.