Scandicin hotellit nousivat jälleen Suomen parhaimmistoon kansainvälisessä World Travel Award -kilpailussa

Scandic Hotels Oy:n Suomessa operoimat kansainväliset hotellit, Crowne Plaza ja Hotel Indigo sekä Hilton Helsinki Kalastajatorppa, nappasivat jälleen matkailualan Oscarit viikonloppuna järjestetyssä World Travel Award -kilpailussa. Vuosittaisen menestyksen perustana on hotellien lämminhenkinen palvelu sekä uudistuva palvelutarjonta.

Helsinkiläishotellit Crowne Plaza ja Hotel Indigo sekä Hilton Helsinki Kalastajatorppa ovat keränneet matkailualan palkintoja myös aiempina vuosina. Hotel Indigo Helsinki - Boulevardille voitto tuli jo kolmannen kerran peräkkäin. Crowne Plaza Helsinki - Hesperia taas palasi kärkeen vuoden tauon jälkeen. Edellisen kerran hotelli palkittiin vuonna 2021 heti uudistumisensa jälkeen. Myös legendaarinen Hilton Helsinki Kalastajatorppa on palkittu useasti aiemmin.

"Olemme ylpeitä hotelliemme menestymisestä tässä kovatasoisessa kilpailussa. Menestyksen perustana on pitkäjänteinen työ, jossa oikea palvelutarjonta ja osaavat tiimimme luovat onnistuneita kohtaamisia", Scandic Hotels Oy:n maajohtaja Laura Tarkka iloitsee.

"Kansainvälisesti tunnetut hotellibrändimme houkuttelevat kanta-asiakasohjelmillaan matkailijoita ympäri maailmaa Helsinkiin ja Suomeen."

Suosittu tapahtumapaikka tarjoaa elämyksiä vuosikymmenten kokemuksella

Hilton Helsinki Kalastajatorppa on yhtenä Helsingin tunnetuimpana kohtaamispaikkana tarjonnut elämyksiä sekä suuriin konferensseihin että tapahtumiin jo vuosikymmenten ajan. Yritystapahtumien lisäksi lämminhenkiset perhejuhlat, kuten häät ja syntymäpäiväjuhlat, ovat nousseet suosituiksi tilaisuuksiksi.

"Palvelukulttuuri ja erinomaiset tarjoilut ovat ehdottomasti ne vahvuustekijät, jotka saavat asiakkaat palaamaan aina uudestaan", hotellin operatiivinen johtaja Juha Martikainen kiittelee.

Kalastajatorpan merellinen ympäristö, historialliset puitteet sekä elämykselliset Iglux-huoneet tarjoavat omanlaisensa resort-henkisen miljöön lyhyen matkan päässä Helsingin keskustasta.

Hotel Indigo – Bulevardin palkittu boutique-hotelli jatkaa uudistumistaan

Voitto kolmena vuonna peräkkäin todistaa, että boutique- ja lifestyle-hotelli Helsingin Design Districtin sydämessä kiinnostaa sekä kansainvälisiä että kotimaisia matkaajia. Hotel Indigon intiimi tunnelma, inspiroiva sisustus sekä huomaavainen ja persoonallinen asiakaspalvelu ovat vakuuttaneet hotellivieraat, joista joka toinen on IHG One Rewards -ohjelman kanta-asiakas.

"Kansainvälisen hotellimme boutique-brändi uudistuu parhaillaan. Hotellin vieraat saavat jatkossa kokea muun muassa yksilöllisemmän aamiaiskokemuksen, kun hotellissa tuodaan talvikaudella tarjolle aivan uudenlainen elämys aamiaisherkutteluun", hotellinjohtaja Saija Savela-Palovaara kertoo.

Crowne Plaza on bleisure-matkailun uranuurtaja

Legendaarisen historian omaava Crowne Plaza Helsinki - Hesperia on muuntautunut lähivuosina nykyaikaiseksi, tasokkaaksi kaupunkihotelliksi. Tämän päivän moderni matkaaja arvostaa hotellissa monipuolisia puitteita ja palveluja, jotka sopivat niin liikematkaajalle kuin myös staycation-lomailijalle.

Trendikäs bleisure-matkailu tarkoittaa työ- ja vapaa-ajan matkailun yhdistämistä. Liikematkaan yhdistetään usein muutama päivä lomahenkistä rentoilua. Bleisure-matkailu nostettiin viime vuonna matkailun ykköstrendiksi myös kansainvälisesti.

"Vahvana tapahtuma- ja bisneshotellina tunnettu Crowne Plaza Helsinki - Hesperia taipuu mainiosti hemmotteluhetkiin ja staycation-teemaan", kertoo hotellinjohtaja Saija Savela-Palovaara. "Hotelli tarjoaa ylelliset huonetuotteet, uniikit virkistäytymispalvelut hotellin alakerrassa sijaitsevan Forever Töölön tiloissa sekä kattavat, viikon kaikkina päivinä tarjolla olevat ravintolapalvelut."

World Travel Awards on vuosittain järjestettävä kansainvälinen palkintogaala, jossa matkailualan parhaat toimijat palkitaan eri kategorioissa. Voittajat valitaan sekä matkailualan ammattilaisten että tavallisten matkailijoiden antamien äänien perusteella. Ehdokasvalinnat tekee kansainvälinen asiantuntijaraati. Ensimmäisen kerran palkinnot jaettiin vuonna 1993.

Finland's Leading Boutique Hotel 2023: Hotel Indigo Helsinki - Boulevard
Finland's Leading Business Hotel 2023: Crowne Plaza Helsinki - Hesperia