Scandic Lübeck poistuu Scandic-ketjusta

Saksan Lyypekissä sijaitseva Scandic Lübeck poistuu Scandic-ketjusta 31.12.2012, koska sopimus kiinteistön omistajan Pandoxin kanssa päättyy. Kiinteistön omistaja jatkaa hotellitoimintaa kiinteistössä, ja henkilöstölle tarjotaan mahdollisuutta jatkaa tämän palveluksessa.

Scandic-ketjulla on ollut hotelli Lyypekissä vuodesta 1991, mutta 31.12.2012 alkaen hotellitoimintoja jatkaa Pandox. Scandic Lübeckin henkilöstölle tarjotaankin mahdollisuutta jatkaa Pandoxin palveluksessa.

“On toki sääli luopua hotellista, mutta strategianamme Saksassa on laajentaa tarjontaamme, ja haemmekin uusia strategisia vaihtoehtoja uusille hotelleille”, Schutzbach sanoo.

Syyskuussa Hampurin ytimeen avattu Scandic Hamburg Emporio puolestaan täydentää Scandicin hotellitarjontaa Saksassa.

Lisätietoja:

Michel Schutzbach, Country VP, Saksa, +49 307 007 790