Claudia Schiffer ja Schwarzkopf lanseeraavat uuden muotoilutuotesarjan

Claudia Schifferin ja Schwarzkopfin yhdessä luoma Essence ULTÎME ‑sarja oli ensimmäinen tähden suunnittelema hiustuotesarja. Nyt yhteistyö jatkuu Styliste ULTÎME ‑muotoilutuotesarjan lanseerauksen merkeissä. Kehittämisessä on hyödynnetty Schwarzkopfin asiantuntemusta ja Claudia Schifferin kokemusta muotimaailmasta. Muotilavojen inspiroimien, huippumallitasoisten kampausten luominen kotona on nyt helpompaa kuin koskaan.

Harvat ovat istuneet hiusmuotoilijoiden käsittelyssä yhtä paljon kuin Claudia Schiffer. Hän on huippumalli ja kauneusikoni, joka tietää, mitä vaaditaan siihen, että hiukset saavat pitkäkestoista pitoa ja upeaa runsautta latistumatta. Uusi Styliste ULTIÎME on muotoilutuotesarja, joka on kehitetty yhdessä Claudia Schifferin kanssa huippumallien tarpeisiin.

Styliste ULTÎME ‑tuotteet perustuvat Micro-Styling -teknologiaan. Tuotteiden ammattimaisessa koostumuksessa erittäin pienet molekyylit muodostavat hiuksen pinnalle kevyen, joustavan ja näkymättömän kalvon, mikä antaa hiuksille pitkäkestoista tukea ja runsautta tahmaamatta niitä. Huolellisesti valitut polymeerit pitävät suortuvat ja kampauksen koossa. Sarja sisältää kolme eri tuotelinjaa, joiden tuotteisiin on lisätty erilaisia aineita eri tarpeisiin. Ne antavat niin koko yön kestävää pitoa, upeaa runsautta kuin luonnollisen rantalookin.

Pitkään kestävä tyyli

Kun kampauksen pitää kestää, ovat aminohappoja sisältävät Styliste ULTÎME AMINO Q HOLD ‑hiuskiinne ja ‑muotovaahto oikea valinta. Muotovaahto valmistelee hiukset muotoilua varten ja hiuskiinne kiinnittää kampauksen jopa 48 tunniksi.

Styliste ULTÎME AMINO Q HOLD Hair Spray, 300 ml, 7€

Styliste ULTÎME AMINO Q HOLD Mousse, 200 ml, 7€

Vaikuttava sisääntulo

Monet naiset unelmoivat upean runsaista hiuksista, jotka kääntävät katseet. Styliste ULTÎME BIOTIN+ VOLUME ‑hiuskiinne ja ‑muotovaahto antavat tukea tyvestä latvoihin jopa 48 tunniksi ja hoitavat hiuksia B7-vitamiinin ansiosta. Puuterimainen Powder Spray -suihke raikastaa hiukset ja antaa niille runsautta kohottamalla kauniisti tyveä.

Styliste ULTÎME BIOTIN+ VOLUME Hair Spray, 300 ml, 7€

Styliste ULTÎME BIOTIN+ VOLUME Foam Mousse, 200 ml, 7€

Styliste ULTÎME BIOTIN+ VOLUME Powder Spray, 200 ml, 7€

Kuin suoraan rannalta

Nämä tuotteet ovat täydellinen valinta niille, jotka haluavat siistin ja seksikkään rantalookin ostamatta lentolippua trooppiselle saarelle. Styliste ULTÎME SEA SALT BEACH LOOK antaa hiuksille rakennetta ja mattaviimeistelyn, joka kestää koko päivän.

Styliste ULTÎME SEA SALT BEACH LOOK Texture Spray, 200 ml, 7€

Styliste ULTÎME SEA SALT BEACH LOOK Texture Powder, 10 g, 7€

Styliste ULTÎME ‑tuotteita on saatavana myymälöistä huhtikuusta 2015

alkaen.

Minna Ekoluoma

Brand Manager

Henkel toimii ympäri maailman johtavien tavaramerkkien ja teknologioiden parissa kolmella toimialalla: Beauty Care, pyykinpesu ja kodinsiivous sekä liima, tiiviste ja pintakäsittely. Yritys perustettiin vuonna 1876, ja sillä on nykyisin markkinajohtajan asema kuluttaja-asioissa sekä teollisuudessa tunnettujen tavaramerkkien, kuten Schwarzkopf, Barnängen Loctite ja Pattex, parissa. Henkelillä on noin 47 000 työntekijää, ja se raportoi vuonna 2013 16 400 miljoonan euron liikevaihdosta ja 2 500 miljoonan euron voitosta.