got2b Rise´n Shine antaa ylellistä tuuheutta ja hehkuvaa kiiltoa

Inspiroidu punaisesta matosta ja säteile kilpaa Hollywood-tähtien kanssa got2b:n uudella Rise 'n Shine -sarjalla. Lanseeraamme nyt kolme uutta muotoilutuotetta, joiden innovatiivinen rakenne antaa hiuksille ylellistä tuuheutta, hehkuvaa kiiltoa ja pitkäkestoista pitoa.

Uusi got2b Rise ´n Shine sisältää mikropolymeerejä, jonka ansiosta hiukset saavat painottoman ja höyhenenkevyen muotoilutuloksen sekä hehkuvaa kiiltoa ja ylellistä tuuheutta. Tuotteet sisältävät innovatiivisen rakenteen, ja uusien levitysmenetelmien avulla voit kokeilla uusia kampauksia ja korostaa omien hiustesi parhaita puolia.

Ylellisen tuntuinen Rise 'n Shine volume + shine Hairspray antaa välitöntä tuuheutta ja kiiltoa sekä pitkäkestoista pitoa latistamatta hiuksia. Pullon koko on 300 ml ja hinta noin 5,90 euroa.

Rise 'n Shine volume + shine Whipped Mousse on höyhenenkevyt muotovaahto, joka antaa hiuksille painotonta tuuheutta ja häikäisevää kiiltoa. Pullon koko on 200 ml ja hinta noin 5,90 euroa.

Rise 'n Shine volume + shine soufflé sisältää painottoman ja huokoisen koostumuksen, joka antaa hiuksille upeaa tuuheutta ja rakennetta. Purkin koko on 100 ml ja hinta noin 7 euroa.

Tuotteet ovat myynnissä kaupoissa nyt.

Näin luot näyttävät Hollywood-hiukset vaihe vaiheelta

Upea Hollywood-kampaus on ajaton. Inspiroidu ja säteile tuuheassa kiharakampauksessa kevään juhlissa.

1) Pese hiukset ja kuivaa ne pyyhekuiviksi.

2) Jaa Rise 'n Shine volume + shine Whipped Mousse -muotovaahtoa tasaisesti kosteisiin hiuksiin ja föönaa hiukset kuiviksi lapioharjalla takkujen ehkäisemiseksi. Jos haluat luonnollista tuuheutta, föönaa hiukset pää ylösalaisin tai sivuttain.

3) Rullaa hiukset suurilla tarrarullilla. Hiusten pitää olla edelleen hieman kosteat. Älä rullaa liian isoja osioita kerrallaan. Voit käyttää myös lämpörullia. Lämpörullia käytettäessä hiusten pitää olla kokonaan kuivat.

4) Poista rullat ja harjaa hiukset. Saat lisäkiiltoa annostelemalla pienen määrän Rise 'n Shine volume + shine soufflé -tuotetta käsiin ja työstämällä sen pituuksiin.

5) Tupeeraa hiukset tyvestä tupeerauskammalla. Siten saat vahvan tupeerauksen, joka kestää harjatessasi hiukset kevyesti paikalleen. Saat sileän pinnan käyttämällä luonnonharjasharjaa.

6) Loihdi kestävää tuuheutta ja kiiltävää runsautta viimeistelemällä Rise 'n Shine volume + shine Hairspray -hiuskiinteellä.

Minna Ekoluoma, Brand Manager, Henkel Beauty Care

Henkel toimii ympäri maailman johtavien tavaramerkkien ja teknologioiden parissa kolmella toimialalla: Beauty Care, pyykinpesu ja kodinsiivous sekä liima, tiiviste ja pintakäsittely. Yritys perustettiin vuonna 1876, ja sillä on nykyisin markkinajohtajan asema kuluttaja-asioissa sekä teollisuudessa tunnettujen tavaramerkkien, kuten Schwarzkopf, Barnängen Loctite ja Pattex, parissa. Henkelillä on noin 47 000 työntekijää, ja se raportoi vuonna 2012 16 510 miljoonan euron liikevaihdosta ja 2 335 miljoonan euron voitosta. Henkel on listattu Saksan pörssiin DAX:iin. Henkel Nordenilla on noin 430 työntekijää liikevaihdon oltua 207,6 miljoonaa euroa vuonna 2012.