Hohtavan vaaleat hiukset saa nyt uuden hoitavan öljykoostumuksen avulla

Schwarzkopf Blonde ‑tuotteisiin tulee nyt uusi hoitava öljykoostumus, joka tekee kaikista vaaleista hiuksista kauniit ja kiiltävät. Hiusten alkuperäisestä väristä ja valitusta sävystä riippuen uusi öljypohjainen Schwarzkopf Blonde voi vaalentaa niitä jopa yhdeksän astetta. Schwarzkopf vastaa alla myös tavallisiin vaalennusmyytteihin ja siihen, pitäisikö ne ottaa todesta vai ei.

Schwarzkopf Blonde ‑valikoima päivittyy nyt uudella koostumuksella, joka mahdollistaa entistä tehokkaamman, jopa yhdeksän asteen vaalennuksen. Naiset toivovat nykyään vaalennustuotteiden paitsi antavan kauniin vaalean lopputuloksen, myös hoitavan hiuksia ja tekevän niistä silkinsileät ja pehmeät. Schwarzkopf on tarttunut haasteeseen ja kehittänyt uuden öljypohjaisen koostumuksen, joka on hoitava ja ravitseva, mutta myös hiukset kylmän vaaleiksi vaalentava. Kaikki Schwarzkopf Blonde ‑tuotteet sisältävät uuden öljypohjaisen koostumuksen.

Täydellisen vaaleat hiukset ilman keltaisen sävyjä

Innovatiivinen koostumus poistaa keltaisia ja oransseja sävyjä ja antaa hohtavan vaalean lopputuloksen. Sen lisäksi, että hiukset saavat kauniin kylmän vaalean värin, niistä tulee myös silkinsileät. Valikoima sisältää vaalennusaineita, jotka sopivat yhteen kaikkien vaaleiden sävyjen kanssa. Blonde L++ Extreme Strong -vaalennusaineella saa tummanruskeista hiuksistakin vaaleat. Schwarzkopf Blonde -raidoitusaineet sopivat niille, jotka eivät halua värjätä kaikkia hiuksiaan vaan kauniin vaaleat raidat.

Totta ja tarua kotivärjäyksestä

Hiusväreihin ja vaalennustuotteisiin liittyy monia väärinkäsityksiä ja myyttejä. Useimmiten niiden takana ei ole tieteellisiä todisteita. Alta löydät Schwarzkopfin vastaukset tavallisimpiin väitteisiin ja siihen, pitäisikö ne ottaa todesta vai ei.

Hiuksista tulee helpommin keltaiset tai oranssit, kun vaalennuksen tekee kotona.

Vastaus: Tarua!

Kun hiukset värjää kotona, on tärkeää valita tuota, joka vaalentaa riittävän monta astetta. Tällä tavalla vältytään keltaisilta ja oransseilta sävyiltä. Sopiva tuote riippuu hiusten väristä ennen vaalennusta. Kaikki hiukset sisältävät luonnollisesti keltaista ja punaista pigmenttiä. Mitä tummemmat hiukset ovat, sitä enemmän punaista pigmenttiä niissä on. Vaalennusprosessin aikana hiusten oma pigmentti vaalenee asteittain. Jos hiukset ovat tummat, punaisen pigmentin häivyttäminen vie pidemmän aikaa. Siksi on tärkeää valita sopiva tuote hiusten nykyisen värin mukaan.

Kotona käytettävät tuotteet rasittavat hiuksia enemmän kuin kampaamotuotteet.

Vastaus: Tarua!

Kaikki hiusvärit perustuvat samaan teknologiaan ja kemiallisiin aineisiin riippumatta siitä, myydäänkö niitä päivittäistavarakaupoissa, erikoisliikkeissä vai kampaajalla.

Blondeilla on hauskempaa.

Vastaus: Totta! :)

Schwarzkopf Blonde ‑sarjan kaikki tuotteet sisältävät nyt uuden innovatiivisen öljykoostumuksen ja ovat saatavana huhtikuusta 2015 alkaen:

Vaalennusaineet, 11,50€

L1         Intensiv vaalennusaine, ei sisällä ammoniakkia, keskivaaleista vaaleanruskeille hiuksille (vaalentaa jopa seitsemän astetta)

L1+       Extrem -vaalennusaine, keskivaaleista keskiruskeille hiuksille (vaalentaa jopa kahdeksan astetta)

L1++     Extreme Strong -vaalennusaine, vaaleanruskeista tummanruskeille hiuksille (vaalentaa jopa yhdeksän astetta)

L100     Platinum Lightener Ice Blonde -vaalennusaine, keskivaaleista tummanvaaleille hiuksille (vaalentaa jopa seitsemän astetta)

L101     Platinum Lightener Silver Blonde -vaalennusaine, keskivaaleista tummanvaaleille hiuksille (vaalentaa jopa kahdeksan astetta)

Raidoitusaineet, 11,50€

M1                  Supervaalea (vaalentaa jopa kuusi astetta)

M2                  Keskivaalea (vaalentaa jopa neljä astetta)

M3+                Easy Highlights (vaalentaa jopa kuusi astetta)

M4                  Luonnolliset raidat (vaalentaa jopa kolme astetta)

Vaalennusvoiteet, 10,50€

10.1                Vaalea (vaalentaa jopa neljä astetta)

10.2                Kirkas helmenvaalea (vaalentaa jopa neljä astetta)

Blond Spray, 9,50€

S1                  Blond Spray

Blonde Refresher vaalennusvaahto, 10€

T1                  Anti-Yellow Refresher Mousse Icy Platinum

T2                  Anti-Orange Refresher Mousse Champagne Blonde

Minna Ekoluoma

Brand Manager

Henkel toimii ympäri maailman johtavien tavaramerkkien ja teknologioiden parissa kolmella toimialalla: Beauty Care, pyykinpesu ja kodinsiivous sekä liima, tiiviste ja pintakäsittely. Yritys perustettiin vuonna 1876, ja sillä on nykyisin markkinajohtajan asema kuluttaja-asioissa sekä teollisuudessa tunnettujen tavaramerkkien, kuten Schwarzkopf, Barnängen Loctite ja Pattex, parissa. Henkelillä on noin 47 000 työntekijää, ja se raportoi vuonna 2013 16 400 miljoonan euron liikevaihdosta ja 2 500 miljoonan euron voitosta.