Näin hoidat vaaleita hiuksia kesän jälkeen

Olivatpa vaaleat kutrisi luonnonlahja tai värikäsittelyiden tulos, ne tarvitsevat enemmän hoitoa kuin tummemmat hiukset. Erityisesti kesän jälkeen vaaleat hiukset tarvitsevat erityistä huolenpitoa ja hoitoa. Ulkoiset tekijät, kuten aurinko ja meri- ja kloorivesi voivat aiheuttaa kellertäviä vivahteita hiuksiin. Schwarzkopf Blonde Refresher Mousse neutraloi hellävaraisesti keltaiset sävyt ja antaa hiuksille kiiltoa ja kauniin vaaleita sävyjä.

Vaalea on edelleen suosituin hiusväri – erityisesti kesällä se on klassikko, joka ei mene koskaan pois muodista. Vaaleat hiukset tarvitsevat kuitenkin tavallista enemmän huolenpitoa ja hoitoa, sillä ne ovat usein hennommat kuin tummemmat hiukset. Lisäksi värikäsittelyt ja ulkoiset tekijät voivat aiheuttaa ikävän kellertäviä vivahteita hiuksiin. Erityistä huolenpitoa vaaleat hiukset tarvitsevat pitkän kesän jälkeen, kun ne ovat altistuneet auringolle ja meri- ja kloorivedelle. Schwarzkopfin uusi Blonde Refresher Mousse on heti valmis käytettäväksi ja se neutraloi keltaiset sävyt ja palauttaa kesän kyllästämien hiusten kiiltävän vaalean sävyn. Valumaton pehmeä vaahto raikastaa hiukset nopeasti ja tehokkaasti käsittelyiden välillä ja hemmottelee hiuksia hoitavilla ainesosilla, jotka tekevät hiuksista kiiltävät ja silkinpehmeät.

Loppukesän vinkit vaaleiden hiusten hoitoon:

Vinkki 1:

Muista UV-suoja – MYÖS HIUKSISSA – kun vietät aikaa ulkona kesällä. Vaaleat hiukset sisältävät vähemmän melaniinia kuin tummemmat hiussävyt. Siksi auringon säteet tunkeutuvat paljon helpommin vaaleisiin hiuksiin. Avainsääntö: mitä vaaleammat hiukset, sitä enemmän suojaa ne tarvitsevat.

Vinkki 2:

Onko platinanvaaleissa hiuksissasi kellertävä vivahde kesän jälkeen? Kokeile Schwarzkopf Blonde Refresher Mousse -vaahtoa, joka uudistaa vaalean sävyn. Täydennä käsittely tarvittaessa harmaille tai valkoisille hiuksille tarkoitetulla shampoolla, joka voi neutraloida ei-toivottuja keltaisia sävyjä. Kamomilla ja laventeli ovat luonnon omia liittolaisia taistelussa keltaisia vivahteita vastaan.

Vinkki 3:

Onko vaaleissa hiuksissasi vihreä vivahde? Vesijohtoveden kupari voi olla syntipukki. Kokeile huuhdella hiukset vesilasillisella, jossa on kaksi ruokalusikallista sitruunamehua. Voit myös kokeilla vesilasillista, johon on liuotettu aspiriinia.

Schwarzkopf Blonde Refresher Mousse -vaahdon käyttö:

1. Ravista pulloa ennen käyttöä ja levitä vaahtoa pyyhekuiviin hiuksiin.
  2. Anna vaikuttaa 5 minuuttia (T1) tai 10–15 minuuttia (T2).
  3. Huuhtele huolellisesti, älä käytä shampoota.

Yksi pullo riittää kolmeen käsittelyyn hiusten pituudesta riippuen. Olkapäille ulottuviin hiuksiin käytetään noin kolmen tennispallon kokoa vastaava määrä vaahtoa.

LOPPUTULOS: Kauniit, pehmeät ja uudistuneet vaaleat hiukset – ilman keltaisia tai oransseja vivahteita.

Schwarzkopf Blonde Refresher Mousse on nyt saatavana kaupoissa.

Ohjevähittäishinnat:

Champagne Blonde Anti-Orange Refresher Mousse: 10 €

Cool Platinum Blonde Anti-Yellow Refresher Mousse: 10 €

Lataa painokelpoisia kuvia osoitteessa:

Minna Ekoluoma, Brand Manager, Henkel Beauty Care

Henkel toimii ympäri maailman johtavien tavaramerkkien ja teknologioiden parissa kolmella toimialalla:  Beauty Care, pyykinpesu ja kodinsiivous sekä liima, tiiviste ja pintakäsittely. Yritys perustettiin vuonna 1876, ja sillä on nykyisin markkinajohtajan asema kuluttaja-asioissa sekä teollisuudessa tunnettujen tavaramerkkien, kuten Schwarzkopf, Barnängen Loctite ja Pattex, parissa.  Henkelillä on noin 47 000 työntekijää, ja se raportoi vuonna 2013 16 400 miljoonan euron liikevaihdosta ja 2 500 miljoonan euron voitosta. Henkel on listattu Saksan pörssiin DAX:iin.  Henkel Nordenilla on noin 430 työntekijää liikevaihdon oltua 213 miljoonaa euroa vuonna 2013.