Syoss Full Hair 5: Tuuheiden hiusten viisi eri ulottuvuutta – tyvestä latvaan!

SYOSSin tavoitteena on, että kaikki naiset voisivat nauttia päivittäin yhtä kauniista hiuksista kuin kampaamokäynnin jälkeen – omassa kylpyhuoneessaan. Nyt lanseerattava ammattilaisten kehittämä ja testaama hiustenhoito- ja muotoilusarja SYOSS Full Hair 5 on kehitetty erityisesti antamaan ohuille ja elottomille hiuksille tuuheutta ja runsautta viidessä eri ulottuvuudessa, tyvestä latvaan. Uusi sarja sisältää shampoon, hoitoaineen, hiuskiinteen ja muotovaahdon. Samalla SYOSS päivittää Oleo Intense - hiusvärisarjaansa kahdella uudella sävyllä ja uudistetulla koostumuksella, joka takaa entistä intensiivisemmän, kestävän tuloksen.

Hiustenhoito

Jos haaveilet vahvoista ja tuuheista hiuksista, voit nyt saavuttaa haluamasi tuloksen – omassa kylpyhuoneessasi – varmistaen samalla parhaan pohjan viikonloppukampausten muotoilulle. Aloita uusi ja ainutlaatuinen hiustenhoitorutiini torstaisin: kuuntele lempimusiikkiasi, sytytä tuoksukynttilä ja hemmottele hiuksiasi vahvistavalla ja hoitavalla SYOSS Full Hair 5 -shampoolla ja ‑hoitoaineella. Se on arjen luksusta parhaimmillaan!

Uudessa SYOSS-hiustenhoitosarjassa on 5-in-1-ominaisuus, joka

1. aktivoi hiusjuuria

2. vähentää merkittävästi katkenneiden hiusten aiheuttamaa hiustenlähtöä

3. vahvistaa hiusta sisältäpäin (tehokkaasti hoitavan pantenolin ansiosta)

4. tuuheuttaa (höyhenenkevyen ja kosteuttavan koostumuksen ansiosta)

5. tekee jokaisesta yksittäisestä hiuksesta entistä paksumman ja runsaamman palauttamalla menetettyä proteiinia.

Tuuheutta tyvestä latvaan. SYOSS Full Hair 5 -shampoo ja -hoitoaine antavat runsautta ja tuuheutta latistamatta hiuksia. Hiuksista tulee joustavat ja helposti kammattavat, mikä ehkäisee katkenneiden hiusten aiheuttamaa hiustenlähtöä. Full Hair 5 -sarja sisältää kaikkien muiden SYOSS-hiustenhoitotuotteiden tapaan hoitavan Keratin Primer -teknologian, joka korjaa hiuksia tehokkaasti aina solujen sisältä asti ja kosteuttaa niitä ennen muotoiluvaihetta.

SYOSS Full Hair 5, Density & Volume Booster -shampoo. Hinta 5,90 euroa (500 ml).

SYOSS Full Hair 5, Density & Volume Booster -hoitoaine. Hinta 5,90 euroa (500 ml).

Muotoilutuotteet

SYOSSin teettämän tutkimuksen* mukaan hiuskiinne, muotovaahto ja lämpösuoja ovat suomalaisten naisten tärkeimpiä hiustenhoitotuotteita, ja siksi SYOSS tuo SYOSS Full Hair 5 -hiustenhoitotuotteiden rinnalle samaan sarjaan kuuluvat muotoilutuotteet. Hiustenhoitotuotteiden tapaan myös muotoilutuotteissa on erityinen 5-in-1-ominaisuus, joka lisää ohuisiin ja elottomiin hiuksiin tuuheutta, runsautta sekä pitkäkestoista pitoa viidessä eri ulottuvuudessa – tyvestä latvaan.  Hiukset tuntuvat terveiltä ja vahvoilta, ja kampaus pysyy paikallaan.

Muotoilutuotteiden koostumukseen Salon Control System tarjoaa täydellisen tasapainon kestävän kiinnityksen ja joustavuuden välillä. Hiukset ovat näkyvästi runsaammat, ja tuuheuttava vaikutus toimii aina tyvestä lähtien ja pysyy jopa 48 tuntia hiuksia latistamatta.

SYOSS Full Hair 5, Fullness & Volume hiuskiinne. Hinta 7 euroa (400 ml).

SYOSS Full Hair 5, Fullness & Volume muotovaahto. Hinta 7 euroa (250 ml).

SYOSS Full Hair 5 -hiustenhoito- ja muotoilutuotteet ovat saatavana nyt päivittäistavarakaupoista.

*Tutkimuksen teki Consumer Compass Oy syyskuussa 2014 SYOSSin toimeksiannosta. Tutkimuksessa haastateltiin yhteensä 544 suomalaista naista, joiden ikä oli 18-75 vuotta. Aineisto on painotettu vastaamaan suomalaisten ikäjakaumaa.

Hiusväri

Uusien hiustenhoito- ja muotoilutuotteiden lanseerauksen lisäksi SYOSS-hiusvärisarja Oleo Intense päivitetään uudistetulla koostumuksella, joka antaa hiuksille jopa 50 prosenttia enemmän ravintoa ja jopa 90 prosenttia enemmän kiiltoa. SYOSS Oleo Intense on ensimmäinen hiusvärisarja, joka koostuu sataprosenttisesti puhtaista öljyistä eikä sisällä lainkaan ammoniakkia. Öljyjen vahvistavat ominaisuudet tekevät sävystä upean intensiivisen ja lisäävät värin kestoa. Lopputuloksena saadaan kiiltävät, pehmeät ja hyvinvoivat hiukset. SYOSS Oleo Intense -hiusvärin päivityksen yhteydessä lanseerataan myös kaksi uutta sävyä – Platinum Blond ja Chocolate Brown.

Uudistetun koostumuksen sisältävä SYOSS Oleo Intense on saatavana seuraavissa sävyissä:

1-10     Intense Black                           5-86     Sweet Brown

2-10     Black Brown                             5-92     Bright Red

3-82     Subtle Mahogany                    6-76     Warm Copper

4-60     Gold Brown                              7-10     Natural Blond

4-86     Chocolate Brown – UUTUUS!  9-60     Sandy Blond

10-55    Platinum Blond – UUTUUS!

Syoss Oleo Intense -hiusvärin hinta on 10,50 euroa. Hiusvärit ja uudet sävyt ovat saatavana nyt päivittäistavarakaupoista.

Minna Ekoluoma, Brand Manager, Henkel Beauty Care

Painokelpoiset tuotekuvat:
Noora Orlimo, Viestintätoimisto Manifesto
Sähköposti: noora.orlimo@manifesto.fi

Henkel toimii ympäri maailman johtavien tavaramerkkien ja teknologioiden parissa kolmella toimialalla Beauty Care, pyykinpesu ja kodinsiivous sekä liima, tiiviste ja pintakäsittely. Yritys perustettiin vuonna 1876, ja sillä on nykyisin markkinajohtajan asema kuluttaja-asioissa sekä teollisuudessa tunnettujen tavaramerkkien, kuten Schwarzkopf, Barnängen Loctite ja Pattex, parissa. Henkelillä on noin 47 000 työntekijää, ja se raportoi vuonna 2013 16 400 miljoonan euron liikevaihdosta ja 2 500 miljoonan euron voitosta. Henkel on listattu Saksan pörssiin DAX:iin. Henkel Nordenilla on noin 430 työntekijää liikevaihdon oltua 213 miljoonaa euroa vuonna 2013.