Uusi Keratin Color nuorentaa ilmettä vain 30 minuutissa

Schwarzkopf lanseeraa mullistavan Keratin Color -anti-age-hiusvärisarjan, joka on kehitetty erityisesti erittäin paljon hoitoa vaativille ikääntyneille hiuksille. Hiustenvärjäys tapahtuu kolmessa helpossa vaiheessa, jotka antavat hiuksille maksimaalista kosteutta ja suojaa. Lopputuloksena on pitkäkestoinen ja luonnollinen sävy, sataprosenttinen harmaanpeitto ja entistä paksummat, täyteläisemmät sekä kauniisti kiiltävät hiukset.

Keratiini on luonnollinen proteiini, josta on lähes tullut synonyymi hiustenhoidolle. Schwarzkopf on hyödyntänyt ainesosan hyödylliset ominaisuudet ja nostanut sen tärkeimmäksi ainesosaksi innovatiivisen Keratin Color -hiusvärisarjan koostumuksessa.

Uusi sarja on kehitetty erityisesti naisille, joilla on ikääntyneet hiukset ja jotka toivovat hiusväriltä sataprosenttista harmaanpeittoa. Hiusvärin Keratin-Komplex -koostumus suojaa hiussäikeitä ennen värjäystä, värjäyksen aikana ja sen jälkeen ja vähentää hiusten kulumista jopa 80 prosenttia. Keratin Color antaa vain 30 minuutissa pitkäkestoisen sävyn, joka sopii upeasti omaan ihonsävyyn ja näyttää luonnollisen kauniilta.

Vaihe 1 – hoitava esikäsittely

Hiukset esikäsitellään ennen värjäystä keratiinia sisältävällä seerumilla, joka korjaa muun muassa föönin, suoristusraudan ja erilaisten muotoilutuotteiden aiheuttamia vahinkoja. Hiusten latvat ovat usein muita osia huokoisemmat, jolloin väri menettää intensiivisyytensä nopeammin. Keratin Color -esikäsittelyseerumi suojaa jokaisen hiussäikeen siten, että uloimman kerroksen epätasaisuudet ja vauriot tasoittuvat. Näin hiussäikeet saavat ennen hiusvärin levitystä suojan, joka muodostaa pohjan pitkäkestoiselle ja tasaiselle hiusvärille.

Vaihe 2 – imarteleva pigmenttiseos

Seuraavassa vaiheessa hiukset värjätään pigmenteillä, joihin on yhdistetty myös keratiinia. Hellävaraiset pigmentit sisältävät lämpimiä sävyjä, jotka sopivat yhteen ihosävyn kanssa ja peittävät harmaat hiukset sataprosenttisesti. Ainutlaatuisen Ammonia Control -teknologian ansiosta ammoniakin tuoksu on hillitty ja se takaa miellyttävän tuoksuelämyksen kuitenkaan harmaanpeitosta tinkimättä.

Vaihe 3 – keratiinia sisältävä hoitoaine

Hiusvärin huuhtomisen jälkeen alkaa prosessin viimeinen vaihe. Silloin hiuksiin levitetään keratiinia sisältävä hoitoaine, joka kiinnittää pigmentit ja antaa värjätyille hiuksille hehkuvaa kiiltoa tyvestä latvaan.

Keratin Color -hiusväristä lanseerataan 12 sävyä ja kuluttajahinta 11 euroa. Tuotteet ovat saatavilla päivittäistavarakaupoissa huhtikuusta lähtien.

• 1.0 Black
  • 3.0 Black Brown
  • 4.0 Dark Brown
  • 4.6 Chocolate Brown
  • 5.0 Natural Brown
  • 5.6 Chestnut Brown
  • 6.0 Light Brown
  • 6.7 Mahogany Copper
  • 7.5 Golden Brown
  • 8.0 Dark Blonde
  • 8.1 Ashy Blonde
  • 10.0 Light Natural Blonde

Minna Ekoluoma, Brand Manager, Henkel Beauty Care

Painokelpoiset tuotekuvat ladattavissa kuvalinkeistä alla sekä pyynnöstä:

Jonna Varhama, Viestintätoimisto Manifesto
Sähköposti: jonna.varhama@manifesto.fi

Henkel toimii ympäri maailman johtavien tavaramerkkien ja teknologioiden parissa kolmella toimialalla:  Beauty Care, pyykinpesu ja kodinsiivous sekä liima, tiiviste ja pintakäsittely. Yritys perustettiin vuonna 1876, ja sillä on nykyisin markkinajohtajan asema kuluttaja-asioissa sekä teollisuudessa tunnettujen tavaramerkkien, kuten Schwarzkopf, Barnängen Loctite ja Pattex, parissa.  Henkelillä on noin 47 000 työntekijää, ja se raportoi vuonna 2013 16 400 miljoonan euron liikevaihdosta ja 2 500 miljoonan euron voitosta.