Ylellisiä hiustenhoitotuotteita blondeille ja uusi korjaava seerumi

Claudia Schifferin ja Schwarzkopfin luomassa Essence ULTÎME ‑sarjassa lanseerataan nyt kolme uutta BLOND & BRIGHT ‑hiustenhoitotuotetta, jotka on erityisesti kehitetty luonnostaan vaaleille ja vaalennetuille hiuksille. Tuotteet antavat kiiltoa ja kirkastavat hiusten vaaleaa sävyä luonnollista sitruunauutetta ja öljyä sisältävän koostumuksensa ansiosta. BLOND & BRIGHT – tehohoitoaineen siniset pigmentit puolestaan neutraloivat ja ehkäisevät keltaisen sävyjä. Markkinoille tuodaan myös korjaava Essence ULTÎME OMEGA REPAIR Instant Repair Serum ‑seerumi, joka ravitsee hiuksia syvältä latistamatta niitä.

Saksalainen huippumalli Claudia Schiffer on Marilyn Monroen ja Brigitte Bardot’n ohella yksi maailman tunnetuimmista blondeista. Hän on tehnyt pitkän uran muodin ja kauneuden alalla ja tietää, että vaaleat hiukset tarvitsevat erityistä huolenpitoa. Essence ULTÎME ‑sarjan menestyksekkään lanseerauksen siivittäminä Claudia Schiffer ja Schwarzkopf kehittivät BLOND & BRIGHT ‑tuotteet, jotka antavat vaaleille hiuksille niiden ansaitsemaa hoitoa. Tuotesarja sisältää shampoon, hoitoaineen ja tehohoidon, jotka antavat elinvoimaa sekä luonnostaan vaaleille että vaalennetuille hiuksille.

Essence ULTÎME BLOND & BRIGHT, Brightening shampoo puhdistaa hiukset hellävaraisesti ja kirkastaa niiden vaaleaa sävyä luonnollisen sitruunauutteen ja öljyn avulla. 250 ml, 3 €

Essence ULTÎME BLOND & BRIGHT, Brightening hoitoaine tekee hiuksista pehmeät ja kirkastaa niiden vaaleaa sävyä luonnollisen sitruunauutteen ja öljyn avulla. 250 ml, 3€

Essence ULTÎME BLOND DELUXE, neutralisoiva tehohoito, jonka siniset pigmentit ehkäisevät keltaisen sävyjä. 200 ml, 6,50 €

Essence ULTÎME OMEGA REPAIR Instant Repair Serum

Schwarzkopf ja Claudia Schiffer esittelevät myös uuden ESSENCE ULTÎME OMEGA REPAIR Instant Repair Serum ‑tuotteen. Seerumin innovatiivinen geelikoostumus vaikuttaa jo 30 sekunnissa, hoitaa hiuksia syvältä, ravitsee niitä ja antaa hennoille ja vaurioituneille hiuksille runsautta.  Seerumissa on höyhenenkevyt koostumus, joka sisältää muun muassa keratiinia ja tarkoin valittuja polymeerejä. Seerumia annostellaan hiuksiin shampoon ja hoitoaineen käytön jälkeen pipetin avulla, jonka jälkeen se levitetään tasaisesti kampaamalla. Seerumia voi käyttää niin kuiviin kuin kosteisiin hiuksiin jätettävänä tehohoitona tai sen voi lisätä suoraan shampoon tai hoitoaineen sekaan. Kun hiukset lopuksi kuivataan, seerumin ainesosat aktivoituvat täysin. Hiuksista tulee terveet, raikkaat ja joustavat. 50 ml, ovh 6,90€

Essence ULTÎME BLOND & BRIGHT ja Essence ULTÎME OMEGA REPAIR Instant Repair Serum ovat saatavana myymälöistä huhtikuusta 2015 alkaen.

Minna Ekoluoma

Brand Manager

Henkel toimii ympäri maailman johtavien tavaramerkkien ja teknologioiden parissa kolmella toimialalla:  Beauty Care, pyykinpesu ja kodinsiivous sekä liima, tiiviste ja pintakäsittely. Yritys perustettiin vuonna 1876, ja sillä on nykyisin markkinajohtajan asema kuluttaja-asioissa sekä teollisuudessa tunnettujen tavaramerkkien, kuten Schwarzkopf, Barnängen Loctite ja Pattex, parissa.  Henkelillä on noin 47 000 työntekijää, ja se raportoi vuonna 2013 16 400 miljoonan euron liikevaihdosta ja 2 500 miljoonan euron voitosta. Henkel on listattu Saksan pörssiin DAX:iin.  Henkel Nordenilla on noin 430 työntekijää liikevaihdon oltua 213 miljoonaa euroa vuonna 2013.