SEAT S.A.:n vuosittainen mediatapahtuma online-lähetyksenä 22.3.2023

• Katsaus menneeseen vuoteen 2022 ja tulevien vuosien strategisiin suunnitelmiin
  • Online-lähetys alkaa 22.3.2023 klo 12.00 (Suomen aikaa)
  • Rekisteröityneet toimittajat voivat osallistua myös Q&A-osioon

SEAT S.A. järjestää vuosittaisen mediatapahtuman online-lähetyksenä keskiviikkona 22.3.2023. Lähetyksessä tarkastellaan yrityksen vuoden 2022 tulosta ja luodaan katsaus tulevaan. SEAT S.A.:n mediatapahtumaa on mahdollisuus seurata online-lähetyksen muodossa klo 12.00 alkaen (Suomen aikaa) SEATin verkkosivuston kautta: https://annualpressconference2023.seatevents.es/ tai youtube-kanavan kautta: SEAT S.A. Annual Press Conference 2023 - YouTube

SEAT S.A.:n toimitusjohtaja Wayne Griffiths ja taloudesta ja IT:stä vastaava johtaja David Powels kertovat pääkohdat vuoden 2022 taloudellisesta tuloksesta ja lähivuosien strategiset painopistealueet.

SEATin mediatapahtuma on katsottavissa online-lähetyksenä englanniksi ja simultaanitulkkaus on saatavilla espanjaksi ja saksaksi. Mikäli haluaa osallistua Q&A-osioon, rekisteröinti (registration for Q&A) tulee tehdä yllä olevan verkkosivuston linkin kautta ennen 21.3.2023 klo 23.59.

Lisätietoja: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy | SEAT, riitta.karjalainen@seat.fi, puh. 040 578 3924