SEAT S.A.:n vuosittainen mediatapahtuma online-lähetyksenä 23.3.2022

• Katsaus menneeseen vuoteen 2021 ja tulevien vuosien strategisiin suunnitelmiin
  • Online-lähetys alkaa 23.3.2022 klo 10.30 (Suomen aikaa)

SEAT S.A. järjestää vuosittaisen mediatapahtuman online-lähetyksenä keskiviikkona 23.3.2022. Lähetyksessä tarkastellaan yrityksen vuoden 2021 tulosta ja luodaan katsaus lähivuosien strategisiin painopistealueisiin. SEAT S.A.:n mediatapahtumaa on mahdollisuus seurata online-lähetyksen muodossa verkkosivustolla klo 10.30 alkaen (Suomen aikaa) https://annualpressconference2022.seatevents.es/ tai youtube-kanavan kautta https://youtu.be/H2HwiNguuuE

Mediatapahtumassa SEAT S.A.:n toimitusjohtaja Wayne Griffiths ja yrityksen taloudesta ja IT:stä vastaava johtaja David Powels luovat katsauksen vuoden 2021 taloudelliseen tulokseen ja yrityksen lähivuosien strategiaan sekä tuotekehitysprojekteihin.

SEATin mediatapahtuma on katsottavissa online-lähetyksenä englanniksi ja simultaanitulkkaus on saatavilla espanjaksi ja saksaksi. Mikäli haluaa osallistua Q&A-osioon, rekisteröinti (registration for Q&A) tulee tehdä yllä olevan verkkosivuston linkin kautta ennen 22.3.2022 klo 21.00.

Lisätietoja: Riitta Karjalainen, viestintäpäällikkö, K Auto Oy | SEAT Finland, riitta.karjalainen@seat.fi, puh. 040 578 3924.