Barcelonasta maailmalle: CASA SEAT avaa ovensa virtuaalisesti

Report this content
  • Torstaina kesäkuun 4. päivä CASA SEAT avaa ovensa ensi kertaa yleisölle virtuaaliavajaisissa
  • Avajaisia vietetään klo 13.00 alkaen (Suomen aikaa) SEATin YouTube-kanavalla
  • CASA SEAT luotiin kunnianosoitukseksi kaupungille, joka todisti SEATin perustamista 70 vuotta sitten
  • CASA SEAT avaa ovensa yleisölle fyysisesti heti kun koronaviruspandemiasta johtuvat olosuhteet sen sallivat

CASA SEAT – SEATin uusi koti – avaa ovensa yleisölle ja maailmalle ensimmäistä kertaa torstaina kesäkuun 4. päivä järjestettävässä virtuaalisessa avajaistilaisuudessa. CASA SEAT sijaitsee aivan Barcelonan ydinkeskustassa. SEATin johto ja brändilähettiläät opastavat katselijoita eri tilojen ja huoneiden läpi, kertoen mitä CASA SEAT pitää sisällään.

Yksi virtuaalisten avajaisten oppaista on SEATin myynnistä ja markkinoinnista vastaava johtaja sekä CUPRAn toimitusjohtaja Wayne Griffiths. Avajaiset alkavat klo 13.00 (Suomen aikaa) SEATin YouTube-kanavalla.

CASA SEAT luotiin kunnianosoitukseksi Barcelonalle, kaupungille, jossa SEAT perustettiin 70 vuotta sitten. Samalla se toimii liikkuvuuspalveluiden keskipisteenä, paikkana, jossa yritys voi katsoa tulevaisuuteen, edistää urbaania kaupunkikulttuuria ja tarjota ihmisille paikan, jossa voi kehitellä ideoita ja keskustella ja kohdata tulevaisuuden liikkuvuuden ja vastuullisuuden haasteet.

CASA SEAT – VIRTUAALIAVAJAISET

Torstai, 4.6.2020