Barcelonasta maailmalle: CASA SEAT avaa ovensa virtuaalisesti

• Torstaina kesäkuun 4. päivä CASA SEAT avaa ovensa ensi kertaa yleisölle virtuaaliavajaisissa
  • Avajaisia vietetään klo 13.00 alkaen (Suomen aikaa) SEATin YouTube-kanavalla
  • CASA SEAT luotiin kunnianosoitukseksi kaupungille, joka todisti SEATin perustamista 70 vuotta sitten
  • CASA SEAT avaa ovensa yleisölle fyysisesti heti kun koronaviruspandemiasta johtuvat olosuhteet sen sallivat

CASA SEAT – SEATin uusi koti – avaa ovensa yleisölle ja maailmalle ensimmäistä kertaa torstaina kesäkuun 4. päivä järjestettävässä virtuaalisessa avajaistilaisuudessa. CASA SEAT sijaitsee aivan Barcelonan ydinkeskustassa. SEATin johto ja brändilähettiläät opastavat katselijoita eri tilojen ja huoneiden läpi, kertoen mitä CASA SEAT pitää sisällään.

Yksi virtuaalisten avajaisten oppaista on SEATin myynnistä ja markkinoinnista vastaava johtaja sekä CUPRAn toimitusjohtaja Wayne Griffiths. Avajaiset alkavat klo 13.00 (Suomen aikaa) SEATin YouTube-kanavalla.

CASA SEAT luotiin kunnianosoitukseksi Barcelonalle, kaupungille, jossa SEAT perustettiin 70 vuotta sitten. Samalla se toimii liikkuvuuspalveluiden keskipisteenä, paikkana, jossa yritys voi katsoa tulevaisuuteen, edistää urbaania kaupunkikulttuuria ja tarjota ihmisille paikan, jossa voi kehitellä ideoita ja keskustella ja kohdata tulevaisuuden liikkuvuuden ja vastuullisuuden haasteet.

CASA SEAT – VIRTUAALIAVAJAISET

Torstai, 4.6.2020
klo 13.00 (Suomen aikaa)

SEAT on ainoa yritys, joka suunnittelee, kehittää, valmistaa ja markkinoi autoja Espanjassa. SEAT kuuluu Volkswagen-konserniin ja sen pääkonttori sijaitsee Martorellissa, Barcelonassa. SEAT vie 81 % autoista ulkomaille, se on läsnä yli 75 maassa. Vuonna 2019 SEAT saavutti historiansa parhaan tuloksen myymällä 574 100 autoa maailmalaajuisesti. SEAT työllistää yli 15 000 työntekijää ja sillä on kolme tuotantopaikkaa – Barcelonassa ja El Prat De Llobregatissa sekä Martorellissa, jossa valmistetaan erittäin menestyksellisiä Ibizaa, Aronaa ja Leonia. Tämän lisäksi SEAT valmistaa Atecaa Tsekeissä, Tarracoa Saksassa, Alhambraa Portugalissa ja Mii electric -täyssähköautoa Slovakiassa. SEATilla on myös teknologiakeskus, joka toimii tietotaidon keskuksena ja tuo yhteen 1 000 insinööriä, jotka kehittävät innovaatioita Espanjan suurimmalle teolliselle tuotekehitysinvestoijalle. SEAT tarjoaa uusimman sukupolven liitettävyyspalveluita ja globaaleita tulevaisuuden digitalisaatio- ja liikkumisratkaisuja. SEAT Finland on SEAT ja CUPRA -henkilöautojen maahantuoja Suomessa. Vuonna 2018 SEATin kasvu jatkui kolmatta vuotta peräkkäin ja SEATeja rekisteröitiin 2 630 kappaletta markkinaosuuden ollessa 2,2 %. Suosituin SEAT-malli vuonna 2018 oli SEAT Leon, jota rekisteröintiin 847 kappaletta. SEAT tarjoaa monipuolisen SUV-malliston (Arona, Ateca ja Tarraco) lisäksi kattavan valikoiman ekologisia kaasuhybridejä. Maa-/biokaasuversio on saatavilla Miistä, Ibizasta, Leonista ja Leon ST:stä sekä Aronasta. Suomessa SEAT-asiakkaita palvelee 23 jälleenmyyjää ja 32 valtuutettua merkkihuoltoa 34 paikkakunnalla. SEAT-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. SEAT Finland on osa K Auto Oy:tä ja K-ryhmää.