CUPRA: poikkeuksellinen julkistus juhlistaa merkin 1-vuotissyntymäpäivää

Report this content
  • CUPRA juhlistaa 1-vuotissyntymäpäiväänsä 22. helmikuuta julkaisemalla uuden konseptiauton
  • CUPRA-merkin visio ja tulevaisuuden suunta on selvästi nähtävissä uudessa konseptiautossa, niin muotoilun kuin teknologian näkökulmasta
  • Ainutlaatuinen konseptiauto yhdistää upean ulkonäön ja dynaamisen ajokokemuksen

CUPRA juhlii ensimmäistä vuosipäiväänsä omana erillisenä automerkkinä 22. helmikuuta. Juhlan kunniaksi CUPRA paljastaa konseptiauton, joka vie suorituskyvystään tunnetun merkin seuraavalle tasolle uudella hienostuneella ilmeellä ja ainutlaatuisella ajokokemuksella.

Nyt paljastettava konseptiauto on ensimmäinen vain CUPRA-merkille kehitetty automalli. Suunnittelutiimi on luonut auton, joka yhdistää suorituskyvyn ja SUV-mallin parhaat ominaisuudet.

Uusi dynaaminen konseptiauto tuo katseen vangitsevan muotoilun ja korkean laadun segmenttiin, jonka asiakkaat haluavat erottua joukosta.

”Tämä konseptiauto on yhdistelmä siitä mitä CUPRA-merkki edustaa: se on ainutlaatuinen auto huomiota herättävällä ja veistoksellisella muotoilulla – muotoilulla, joka tuo esille myös auton suorituskyvyn – muotoilulla, josta huokuu se energia, jonka avulla CUPRA:lla kehitetään seuraavan sukupolven autoja”, sanoi CUPRAn toimitusjohtaja Wayne Griffiths.

Uuden CUPRA-konseptiauton digitaalinen ensi-ilta on 22.2.2019.