CUPRA Formentor – digitaalinen lähetys tuotannonaloituksesta 29.9.2020 klo 12.30

• Ota osaa livelähetykseen 29.9.2020 klo 12.30 alkaen (Suomen aikaa)
  • CUPRA Formentorin tuotanto alkaa ja asiantuntijat kertovat lisää brändille kehitetystä ensimmäisestä omasta mallista

Tiistaina 29.9.2020 klo 12.30 starttaa CUPRAn digitaalinen livelähetys Martorellista – ”CUPRA Formentorin tuotannonaloitus”. CUPRAn asiantuntijat kertovat lähetyksessä lisää brändille kehitetystä ensimmäisestä omasta mallista.

CUPRAn toimitusjohtaja Wayne Griffiths ja SEATin tuotekehityksesta vastaava johtaja Werner Tietz osallistuvat tapahtumaan yhdessä CUPRAn muotoilusta ja tuotannosta vastaavien henkilöiden kanssa. Myös muita erikoisvieraita tulee olemaan mukana tapahtumassa.

Livelähetys Martorellista alkaa tiistaina 29.9.20200 klo 12.30 (Suomen aikaa). Lähetys simultaanitulkataan mm. englanniksi. Mikäli haluat esittää kysymyksiä lähetyksen lopuksi, tulee sinun rekisteröityä 12 tuntia ennen lähetyksen alkua oheista linkkiä käyttäen.

Kuinka pääsen rekisteröitymään ja seuraamaan lähetystä

Klikkaa oheista linkkiä ja valitse: Registration for the Q&A

Samaa linkkiä käyttäen pääsee myös seuraaman lähetystä, valitse silloin Enter ja haluamasi kieli.

Tervetuloa seuraamaan CUPRA Formentorin tuotannonaloitusta!

SEAT on ainoa yritys, joka suunnittelee, kehittää, valmistaa ja markkinoi autoja Espanjassa. SEAT kuuluu Volkswagen-konserniin ja sen pääkonttori sijaitsee Martorellissa, Barcelonassa. SEAT vie 81 % autoista ulkomaille, se on läsnä yli 75 maassa. Vuonna 2019 SEAT saavutti historiansa parhaan tuloksen myymällä 574 100 autoa maailmalaajuisesti. SEAT työllistää yli 15 000 työntekijää ja sillä on kolme tuotantopaikkaa – Barcelonassa ja El Prat De Llobregatissa sekä Martorellissa, jossa valmistetaan erittäin menestyksellisiä Ibizaa, Aronaa ja Leonia. Tämän lisäksi SEAT valmistaa Atecaa Tsekeissä, Tarracoa Saksassa, Alhambraa Portugalissa ja Mii electric -täyssähköautoa Slovakiassa. SEATilla on myös teknologiakeskus, joka toimii tietotaidon keskuksena ja tuo yhteen 1 000 insinööriä, jotka kehittävät innovaatioita Espanjan suurimmalle teolliselle tuotekehitysinvestoijalle. SEAT tarjoaa uusimman sukupolven liitettävyyspalveluita ja globaaleita tulevaisuuden digitalisaatio- ja liikkumisratkaisuja. Suomessa suosituin malli vuonna 2019 oli SEAT Leon, jota rekisteröitiin 843 kappaletta. Viime vuosien SUV-malliston (Arona, Ateca ja Tarraco) lanseerausten jälkeen SEATin ja CUPRAn mallistot sähköistyvät voimakkaasti. Täyssähköautojen mallistoon kuuluu loppuvuodesta 2019 ilmiöksi noussut täyssähköauto Mii electric. Ladattavien hybridimallien mallistoon kuuluu puolestaan SEAT Leon eHybrid. SEAT on panostanut myös voimakkaasti maa-/biokaasulla kulkeviin kaasuhybrideihin ja SEAT olikin vuonna 2019 toiseksi suosituin kaasuhybridimerkki Suomessa. CUPRA eriytettiin SEATista omaksi merkikseen vuonna 2018. CUPRAn mallistoon kuuluvat Leon ja Leon Sportstourer sekä SUV-mallit Ateca ja Formentor. Suomessa SEAT- ja CUPRA-asiakkaita palvelee 23 jälleenmyyjää ja 32 valtuutettua merkkihuoltoa. SEAT-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. SEAT Finland on osa K Auto Oy:tä ja K-ryhmää.