CUPRA katsoo tulevaisuuteen – uusi täyssähköinen konseptiauto

• CUPRAn uusi täyssähköinen konseptiauto antaa viitteitä automerkin urheilullisesta tulevaisuudesta
• Suorituskykyinen konseptiauto yhdistää virtaviivaisen ja urheilullisen coupén piirteet SUV:iin
• CUPRAn konseptiauto tekee ensiesiintymisensä Frankfurtin kansainvälisessä autonäyttelyssä syyskuussa

CUPRA vastaa tulevaisuuden vaatimuksiin yhdistämällä korkean suorituskyvyn edistykselliseen voimalinjaan ja hienostuneeseen, tunteisiin vetoavaan muotoiluun.

CUPRAn konseptiauton muotoilussa yhdistyvät neliovinen crossover, virtaviivainen coupé ja SUV. Frankfurtin autonäyttelyssä esiteltävä konseptiauto on CUPRA:n ensimmäinen tieliikenteeseen suunniteltu täyssähköinen malli.

Konseptiauton muotoilu ja mittasuhteet korostavat auton sähköistä voimalinjaa. Auton hienostunut muotoilu yhdistettynä urheilullisiin mittasuhteisiin tekevät sen ulkonäöstä ainutlaatuisen. Auton etuosan muotoilussa esteettisyys ja suorituskyky ovat täydellisessä balanssissa. Etuosan ilmanottoaukot lisäävät tehokkuutta ja toimintamatkaa, ja konseptiauton täyssähköistä luonnetta korostetaan alhaalle sijoitetulla valaistulla CUPRA-logolla.

Konseptiauton takaosassa ei tarvita pakoputkia, diffuusori tarjoaa käytännöllistä aerodynamiikkaa antaen samalla viitteitä auton suorituskyvystä, jota korostetaan elegantilla puolelta toiselle ylettyvällä takavalolla, johon on liitetty CUPRA-logo.

CUPRAn uusi konseptiauto tekee ensiesiintymisensä Frankfurtin kansainvälisessä autonäyttelyssä syyskuussa.