SEAT esittelee yllättävän ja innovatiivisen näyttelykonseptin Pariisin autonäyttelyssä

• SEATilla on näyttelyssä kaksi erillistä tilaa, jotka on suunniteltu 4D-kokemuksen ympärille ja tehty "Luotu Barcelonassa -konseptilla". Vierailijoilla on näin mahdollisuus elää ja kokea brändi virtuaalisesti.
• SEAT esittelee Pariisissa Ateca X-Periencen

SEAT on aloittanut lähtölaskennan kohti Pariisin autonäyttelyä, joka on avoinna yleisölle 1.–16.10.2016. Ennen tätä, näyttelyn lehdistöpäivien aikana 29.–30.9.2016, SEAT paljastaa ainutlaatuisen näyttelykonseptin, jonka avulla brändin pääsee kokemaan täysin erilaisella tavalla kuin koskaan aikaisemmin.

Tämä espanjalainen brändi esittelee uuden ja yllättävän näyttelykonseptin, joka on tehty kahdesta eri tilasta. SEAT on luonut interaktiivisen 4D-amfiteatterin, jossa pidetään lehdistötilaisuus aina 30 minuutin välein. SEATin osastolla on myös konfiguraattori, joka käyttää BitBrain-teknologiaa, ja jolla on mahdollisuus konfiguroida uusi SEAT Ateca. SEATilla on käytössään myös ulkoalue, joka tarjoaa vierailijoille mm. lehdistökeskuksen ja levähdyspaikan sekä paikan sosiaaliselle kanssakäymiselle.

"Luotu Barcelonassa -konsepti" esittelee Pariisissa myös SEATin muita ominaispiirteitä kuten innovaatioita, teknologiaa ja urbaania designia, ja jotka kaikki edustavat SEATin ja Barcelonan kaupungin yhteisiä arvoja.

SEAT on parhaillaan muutoksen tiellä. Tavoitteena on luoda brändi, joka tarjoaa yksinkertaisempia, helpommin saatavilla olevia liikkuvuuspalveluja. Tämä muutos muokkaa yrityksen tulevaisuuden visiota, sen liikkuvuuskäsitettä, tuotteita ja palveluita sekä sen rakenteita, toimintatapoja ja sisäisiä tiimejä.

Uusi SEAT Ateca, brändin kolmas pilari, näyttelee Pariisin autonäyttelyssä tärkeää roolia. SEATin ensimmäinen menestyksellinen SUV ottaa jälleen uuden askeleen Ateca X-Perience -mallilla, joka tekee ensiesiintymisensä Pariisissa. Ateca X-Perience, joka on saanut innoituksensa välimerellisestä kulttuurista, on innovatiivinen, off-road-ominaisuuksilla varustettu auto, joka esittelee Ateca-mallistoperheen mahdollisuudet ja tulevaisuuden potentiaalin.

SEAT lanseeraa uuden Atecan jälkeen kolme kokonaan uutta mallia vuonna 2017, mukaan lukien uuden SUV Crossover -mallin, joka kehitetään ja valmistetaan Martorellin tehtaalla.

SEAT on ainoa yritys, joka suunnittelee, kehittää, valmistaa ja markkinoi autoja Espanjassa. SEAT kuuluu Volkswagen-konserniin ja sen pääkonttori sijaitsee Martorellissa, Barcelonassa. SEAT vie 80 % autoista ulkomaille, se on läsnä 80 maassa kaikissa viidessä maaosassa. Vuonna 2018 SEAT saavutti 68-vuotisen historiansa parhaan tuloksen myymällä yli 517 600 autoa maailmalaajuisesti. SEATin tulos verojen jälkeen oli 294 miljoonaa euroa ja liikevaihto lähes 10 miljardia euroa. SEAT työllistää yli 15 000 työntekijää ja sillä on kolme tuotantopaikkaa – Barcelonassa ja El Prat De Llobregatissa sekä Martorellissa, jossa valmistetaan erittäin menestyksellisiä Ibizaa, Leonia ja Aronaa. Tämän lisäksi SEAT valmistaa Atecaa ja Toledoa Tsekeissä, Tarracoa Saksassa, Alhambraa Portugalissa ja Miitä Slovakiassa. SEATilla on myös teknologiakeskus, joka toimii tietotaidon keskuksena ja tuo yhteen 1 000 insinööriä, jotka kehittävät innovaatioita Espanjan suurimmalle teolliselle tuotekehitysinvestoijalle. SEAT tarjoaa uusimman sukupolven liitettävyyspalveluita ja globaaleita tulevaisuuden digitalisaatio- ja liikkumisratkaisuja. SEAT Finland on SEAT ja CUPRA -henkilöautojen maahantuoja Suomessa. Vuonna 2018 SEATin kasvu jatkui kolmatta vuotta peräkkäin ja SEATeja rekisteröitiin 2 630 kappaletta markkinaosuuden ollessa 2,2 %. Suosituin SEAT-malli vuonna 2018 oli SEAT Leon, jota rekisteröintiin 847 kappaletta. SEAT tarjoaa monipuolisen SUV-malliston (Arona, Ateca ja Tarraco) lisäksi kattavan valikoiman ekologisia kaasuhybridejä. Maa-/biokaasuversio on saatavilla Miistä, Ibizasta, Leonista ja Leon ST:stä sekä Aronasta. Suomessa SEAT-asiakkaita palvelee 23 jälleenmyyjää ja 32 valtuutettua merkkihuoltoa 34 paikkakunnalla. SEAT-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat K Auto Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. SEAT Finland on osa K Auto Oy:tä ja K-ryhmää.