Urheilullisen CUPRA Formentor VZ5:n sydän sykkii nyt viidellä sylinterillä

• Ensimmäisen yksinomaan CUPRA-brändille kehitetyn auton, CUPRA Formentorin, sydän sykkii tulevaisuudessa myös viidellä sylinterillä
  • Maailmanensi-ilta järjestetään CUPRA-brändin 3-vuotissyntymäpäivänä, 22. helmikuuta 2021

CUPRA on arkailematta uudelleenmääritellyt segmenttejä, tuonut uusia ideoita ja haastanut vakiintuneita olosuhteita. Nyt CUPRA Formentorissa yhdistyvät SUV:n ominaisuudet, hatchbackin urheilullisuus ja coupén ulkonäkö.

Nykyaikaisen, asiakkaiden tarpeita vastaavan, muotoilun lisäksi Formentor erottuu muista autoista voimakkaana ja monipuolisena. Formentor VZ5 vie CUPRA-brändiä yhä askeleen pidemmälle, kun brändin 3-vuotissyntymäpäivät lähestyvät.

Viisisylinterisen moottorin raaka teho houkuttelee soinnillaan autofaneja ja tekee Formentor VZ5:sta vieläkin dynaamisemman ja suorituskykyisemmän. Tämä on myös viimeisin teknologian siirto kilpa-autojen maailmasta tieliikenteeseen valmistettaviin autoihin.

”Formentor on jo alun perin ollut syvällä CUPRA-brändin ytimessä. Malliperheessä on jo seitsemän versiota (Suomen maahantuontiohjelmassa kolme), mukaan lukien suorituskykyinen ladattava hybridi. Viisisylinterisenä teemme siitä kuitenkin todellisten autofanien suosikin. Se on jotain, mitä CUPRA-heimo on omistautunut tarjoamaan ja mikä antaa meille mahdollisuuden tavoittaa uusia asiakkaita”, kertoo CUPRAn ja SEATin toimitusjohtaja Wayne Griffiths

On siis aika pistää päivämäärä muistiin ja valmistautua kuulemaan lisää CUPRA Formentor VZ5:sta, joka on CUPRAn äärimmäinen, viidellä sylinterillä sykkivä ilmentymä.

CUPRA paljastaa tämän ainutlaatuisen ja rajoitetusti saatavilla olevan CUPRA Formentor VZ5:n helmikuun 22. päivänä, samaan aikaan muiden suurten uutisten kanssa.