• Seedi Oy/

Kasvua karsimalla – Ratkaisutoimisto Seedi myy osuutensa vaikutustoimisto Freudista

Report this content

Liikkeenjohdon Ratkaisutoimisto Seedi myy osuutensa vaikutustoimisto Freudista sen toimivalle johdolle. Seedi uskoo pääsevänsä asiakkaan kannalta parempiin lopputuloksiin, kun viestintää ei suunnitella erillisessä yksikössä vaan kiinteänä osana Seedin asiakasprojekteja. Siten kaupan uskotaan siivittävän Seedin entistä vahvempaan kasvuun.

“Tässä on kerrankin yrityskauppa, joka kasvattaa myyjäosapuolta”, Ratkaisutoimisto Seedin operatiivinen johtaja Tommi Elomaa sanoo.

Seedi oli mukana perustamassa Freudia vuonna 2011 ja sen toiminta on ollut menestyksekästä. Seedi aikoo keskittyä ratkaisuihin, joissa viestinnän näkökulma ja ammattilaiset integroidaan projektiin sen alusta saakka, mutta ratkaisutapa ei rajoitu viestintään.

Lisätiedot:

Tommi Elomaa

operatiivinen johtaja

Seedi Oy

Tommi.elomaa@seedi.fi

---

Vuonna 2009 perustettu Ratkaisutoimisto Seedi on Suomen idearikkain liikkeenjohdon konsulttitoimisto, joka tarjoaa rajat rikkovia Ratkaisuja tuote- ja palvelukehityksen, vaikuttamisen ja digitalisaation alueella.