Segwayn uutuusmönkijä Villain haastaa kilpailijansa premium-teknologialla.

Report this content

Segway Powersports -mallisto täydentyy kolmannella, entistä innovatiivisemmalla T1b-luokan traktorimönkijämallilla keväällä 2022. Urheilullinen Villain tuo aggressiivisella muotoilullaan ja ketterillä ajo-ominaisuuksillaan uutta vivahdetta mönkijämarkkinoille.

Raakaa voimaa

Urheilullinen Segway Villain on T1b-luokan rattiohjattava ja rinnakkain istuttava 1 000-kuutioinen traktorimönkijä, joka on rekisteröitävissä tieliikennekäyttöön. SXS-malli on vaativaan makuun suunniteltu traktorimönkijä edistyksellisillä ominaisuuksillaan. Villainissa on 2-sylinterinen 4-tahti DOHC-moottori 105 hevosvoimalla ja 93.5 Nm väännöllä. Sähköinen ohjaustehostimen säätö mahdollistaa jokaiselle sopivan ohjauksen herkkyyden. Ajoasetuksia on kolme: Standard, Comfort ja Sport. Ketterän ja mukavan ajamisen vaikeassakin maastossa takaa kallistuksenvakaajilla varustettu, pitkän joustovaran erillisjousitettu alusta. Maaston vaihdellessa kytkettävä neliveto sekä kytkettävä tasauspyörästönlukko helpottaa etenemistä entisestään.

Teknologista osaamista

Laitteessa on suuri, mönkijöissä ennennäkemätön keskikonsolin 10.4-tuumainen multimedia kosketusnäyttö, virtuaalimittaristo sekä Segway App -puhelinapplikaatio monipuolisilla ominaisuuksilla. Multimedianäytössä on esimerkiksi kartta, puhelinliitäntä ja keinohorisontti. Applikaation välityksellä on mahdollista muokata ajoneuvon asetuksia, käynnistää mönkijä avaimetta ja katsoa ajoneuvoon liittyvää reaaliaikaista dataa. Applikaatio näyttää myös kartan välityksellä laitteen sijainnin ja ajetut reitit sekä lähettää automaattisesti hätäviestin valittuun puhelinnumeroon mahdollisen tapaturman sattuessa.

Vakiovarustelu kokonaisuudessa

• Mukitelineet
  • Säilytyslokero

Segway Powersports -tuoteperhe

Segway Powersport kasvattaa jalansijaansa mönkijämarkkinoilla laadukkailla ja innovatiivisilla laitteillansa. Traktorimönkijämallisto lanseerattiin Suomessa vuonna 2021 menestyksellisesti. Tällä hetkellä mallisto kattaa kolme erilaista mönkijämallia. 570-kuutioisen ATV-Snarlerin, joka on monipuoliseen maastokäyttöön soveltuva tanko-ohjattava traktorimönkijä, 1000-kuutioisen UTV-Fuglemanin, joka on rattiohjattava hyötykäyttöön suunnattu traktorimönkijä, sekä nyt uutuutena lanseerattavan 1000-kuutioisen rattiohjattavan SXS-Villainin, joka on suunnattu elämykselliseen harrasteajoon.

”Pandemian aiheuttaman kovan kysynnän keskellä edustamme ylpeänä Segwayn mönkijätuotteita. Mallisto laajenee joka vuosi uusilla malleilla, mutta jatkuva tuotekehitys ei ole hidastanut olemassa olevaa tuotantoa. Olemme pystyneet vastaamaan kysyntään nopealla aikataululla raaka-aine- ja komponenttipulasta huolimatta. Villainin myötä saamme nyt tarjottua ratkaisut myös vauhdikkaampaan harrastamiseen. Lisäksi tiedämme, että tehtaalta on luvassa uutuuksia lisää tämän vuoden puolella. Tavoitteemme on nousta kolmen myydyimmän mönkijämerkin joukkoon Suomessa.” toteaa Segwaytä maahantuovan Oy Brandt Ab:n toimitusjohtaja Antti Rapo.

segwaypowersports.fi

Lisätietoja antaa:

Matti Pitkänen
myyntipäällikkö, Oy Brandt Ab
matti.pitkanen@brandt.fi
p. 040 723 9280

Vuonna 1905 perustettu Otto Brandt -konserni on suomalainen perheyritys, joka toimii jo viidennessä sukupolvessa. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa, ja konsernin palveluksessa työskentelee noin 300 henkilöä. Otto Brandt -konserni toimii laadukkaiden moottoripyörien, veneiden, vapaa-ajan ajoneuvojen sekä muiden kestohyödykkeiden myynnissä ja palveluissa kokonaisvaltaisesti.