MUUTOKSIA SENTERA OYJ:N ORGANISAATIOSSA

Sentera Oyj:n kehitysjohtajaksi on nimitetty TkL Risto Saarni. Aikaisemmin VIA Groupissa johtavana konsulttina työskennellyt Saarni aloittaa uudessa toimessaan Senterassa välittömästi. Saarni tulee vastaamaan liiketoiminnan kehittämisen prosesseista, joita ovat muun muassa strategiaprosessi, osaamisen kehittäminen ja yritysjärjestelyiden koordinointi. Saarni kuuluu Senteran johtoryhmään ja raportoi toimitusjohtaja Markku Toivaselle. Saarni tuntee Senteran entuudestaan, sillä hän on ollut mukana erilaisissa liiketoiminnan kehityshankkeissa vuodesta 2002 lähtien. SENTERA OYJ Lisätiedot: Markku Toivanen, toimitusjohtaja, p. 0500-500 636 Sentera Oyj (HEX:SNR) on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja, jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin ja palveluihin. Sentera Oyj:n liikevaihto tilikaudella 2004 oli 22,5 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteesta www.sentera.fi JAKELU Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet Neither this press release nor any copy of it may be taken, transmitted into or distributed in the United States of America or its territories or possessions.