PÖRSSI-ILMOITUS

PÖRSSI-ILMOITUS Sentera Oyj on hakenut vuoden 2003 A-optio-oikeuksien ottamista kaupankäynnin kohteeksi Helsingin Pörssin NM-listalle 1.6.2004 alkaen. A-optio-oikeuksia on yhteensä 155.880 kappaletta. Kukin optio-oikeus oikeuttaa sen haltijan merkitsemään yhden (1) Senteran osakkeen. Yhteensä A-optio-oikeuksilla voi merkitä siten enintään 155.880 osaketta. Osakkeen merkintähinta A-optio-oikeuksilla on 1,50 euroa osakkeelta ja osakkeiden merkintäaika A-optio-oikeuksilla alkaa 1.6.2004 ja päättyy 1.6.2008. Senteran vuoden 2003 A-optio-oikeuksien nojalla on merkitty 446 uutta A-sarjan osaketta. Tätä vastaava osakepääoman korotus, yhteensä 22,30 euroa, on merkitty kaupparekisteriin 26.10.2004. Nyt rekisteröidyt uudet osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteiksi Helsingin Pörssissä 29.10.2004. Uudet osakkeet oikeuttavat tilikaudelta 2004 maksettavaan osinkoon. Muut osakasoikeudet alkavat rekisteröintipäivästä 26.10.2004 lukien. Senteran A-optio-oikeudet on listattu Helsingin Pörssin NM-listalla. Osakemerkintäaika optio-oikeuksilla alkoi 1.6.2004 ja niillä on merkitty tähän mennessä yhteensä 446 osaketta. Senteran osakepääoma on korotuksen jälkeen 603 424,00 euroa. Osakepääoma koostuu kokonaisuudessaan Helsingin Pörssin NM-listalla olevista osakkeista. Sentera Oyj Markku Toivanen Lisätiedot: Petteri Mussalo, talousjohtaja, p. 020 754 0000 Sentera Oyj (HEX:SNR) on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja, jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin ja palveluihin. Sentera Oyj:n liikevaihto kalenterivuonna 2003 oli noin 21,3 miljoonaa euroa. http://www.sentera.fi JAKELU Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet Neither this press release nor any copy of it may be taken, transmitted into or distributed in the United States of America or its territories or possessions. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/28/20041028BIT20910/wkr0007.pdf