SENTERA UUDISTAA HUONEISTOKESKUKSEN WWW-SIVUSTON

Sentera Oyj ja Huoneistokeskus ovat sopineet www.huoneistokeskus.fi-sivuston uudistamisesta, ylläpidosta ja jatkokehityksestä. Sivusto uudistetaan hyödyntämällä Microsoftin .NET-teknologiaa. Järjestelmäuudistuksella halutaan varmistaa kasvupohja tulevaisuuden uusia toiminnallisuuksia varten. Huoneistokeskuksen sivustolla vierailee kuukausittain yli 230 000 eri kävijää. ”Huoneistokeskuksen www-sivusto on yksi kiinteistönvälitysalan käytetyimmistä verkkopalveluista. TNS Gallupin vuonna 2004 tekemässä Real Estate Online –tutkimuksessa, jossa tutkittiin Internetin roolia asunto- ja kiinteistönvälityksessä, Huoneistokeskuksen verkkopalvelua pidettiin alan tunnetuimpana, ja se sai välittäjien omista sivustoista parhaan kouluarvosanan. Tavoitteenamme on pitää johtava asemamme jatkossakin”, kommentoi Huoneistokeskuksen tietohallintopäällikkö Marko Laukkanen www-sivustojen uudistamishankkeen taustoja. ”Senteran ja Huoneistokeskuksen yhteistyö alkoi 1990-luvun puolivälissä. Siitä asti yhteistyö on jatkunut tiiviinä Huoneistokeskuksen verkkopalveluiden kehittämisen merkeissä. Senteralla on kokemusta vaativista sivustohankkeista ja .NET-teknologian hyödyntämisestä. Huoneistokeskus on hyvä esimerkki kehittyvästä asiakkuudesta ja Senteran kyvystä päivittää palvelutarjontaansa alan ja teknologioiden vaativiin tarpeisiin sopivaksi”, toteaa Sentera Oyj:n toimitusjohtaja Markku Toivanen. SENTERA OYJ Lisätiedot: Rita Uotila, Sentera Oyj, viestintäjohtaja, p. 050-5319 441 Marko Laukkanen, Huoneistokeskus, tietohallintopäällikkö, p. 0207 80 3773 Sentera Oyj (OMX Helsinki:SNR)on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja, jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin ja palveluihin. Sentera Oyj:n liikevaihto tilikaudella 2004 oli 22,5 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteesta www.sentera.fi