SENTERA YKSINKERTAISTAA KONSERNIRAKENNETTAAN

Senteran hallitus on päättänyt yksinkertaistaa konsernirakennettaan vähentämällä konsernin juridisten yhtiöiden lukumäärää. Yksinkertaistaminen toteutetaan sulautumisella siten, että Sentera Oyj:n täysin omistama Sentera Finland Oy sulautetaan tytäryhtiösulautumisena emoyhtiöön. Sulautuminen toteutetaan fuusiovastiketta antamatta. Tavoitteena on, että sulautuminen tulee voimaan arviolta 31.5.2005. SENTERA OYJ Markku Toivanen toimitusjohtaja Lisätiedot: Markku Toivanen, puh. 020 754 0000 http://www.sentera.fi Sentera Oyj (HEX:SNR) on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja,jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin. Sentera kehittää ja toimittaa yrityksille liiketoimintakriittisiä tietojärjestelmä- ja integraatioratkaisuja. Sentera Oyj:n liikevaihto kalenterivuonna 2003 oli noin 21,3 miljoonaa euroa. JAKELU Helsingin Pörssi, Keskeiset tiedotusvälineet