SENTERA YKSINKERTAISTAA KONSERNIRAKENNETTAAN

Senteran hallitus on kokouksessaan tänään päättänyt yksinkertaistaa konsernirakennettaan vähentämällä konsernin juridisten yhtiöiden lukumäärää. Yksinkertaistaminen on tavoitteena toteuttaa sulautumisilla siten, että Tietonovo Konsulttipalvelut Oy ja Tietonovo Oy sulautetaan 31.8.2006 tytäryhtiösulautumisena Tietonovo-yhtiöt Oy:öön, jonka jälkeen Tietonovo-yhtiöt Oy sulautetaan 1.9.2006 tytäryhtiösulautumisena Sentera Oyj:öön. Sulautumiset toteutetaan fuusiovastiketta antamatta. SENTERA OYJ Lisätiedot: Petteri Mussalo, talousjohtaja, p. 0207 540 000 Sentera Oyj on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja, jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin ja palveluihin. Sentera Oyj:n liikevaihto tilikaudella 2005 oli noin 27 miljoonaa euroa ja liikevoitto 3 miljoonaa euroa. Senterassa työskenteli vuoden 2005 lopussa 265 henkilöä. JAKELU Helsingin Pörssi, Keskeiset tiedotusvälineet