SENTERALTA OSTOTARJOUS KEY PARTNERSIN LIIKETOIMINNASTA

Senteran hallitus on tänään pitämässään kokouksessa päättänyt tehdä ostotarjouksen, jonka kohteena on Key Partners Oy:n liiketoiminta. Ostotarjous on jätetty TJ Group Oyj:n hallitukselle. TJ Groupin ylimääräinen yhtiökokous on tänään klo 14. Ostotarjouksen mukaan Sentera maksaisi Key Partners Oy:n liiketoiminnasta velattoman hinnan 2,75 miljoonaa euroa. Kauppa toteutettaisiin käteiskauppana. Ostotarjous koskee Key Partners Oy:n liiketoimintaa ja asiakkuuksia sekä työntekijöitä, jotka siirtyisivät liiketoimintakaupassa vanhoina työntekijöinä Sentera-konsernin palvelukseen. Key Partners Oy:n tammi-syyskuun 2005 liikevaihto oli 2,9 ja liiketulos 0,8 miljoonaa euroa. Sentera pitää ostotarjoukseen liittyen tiedotustilaisuuden medialle ja analyytikoille Hotel Kämpissä, Paavo Nurmi -salissa tänään perjantaina klo 16–17. Sentera Oyj Lisätiedot: Markku Toivanen, toimitusjohtaja, p. 0500-500 636 Sentera Oyj (HEX:SNR) on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja, jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin ja palveluihin. Sentera Oyj:n liikevaihto tilikaudella 2004 oli 22,5 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteesta www.sentera.fi JAKELU Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet Neither this press release nor any copy of it may be taken, transmitted into or distributed in the United States of America or its territories or possessions.