SENTERAN CMD-ILTAPÄIVÄ TÄNÄÄN

Sentera järjestää tänään 6.9.2005 CMD-iltapäivän analyytikoille ja sijoittajille Helsingissä kello 14 alkaen. Ohjelma koostuu yritysvierailusta ja esityksistä. Iltapäivän ohjelma alkaa yritysvierailulla, jonka aikana tutustutaan Citymarketissa Senteran K-ryhmän kaupoille toimittamaan integraatiojärjestelmään ja langattomiin ratkaisuihin käytännössä. Yritysvierailun jälkeen nähdään kolme esitystä, joissa käydään läpi muun muassa Senteran strategiaa, tulevaisuuden näkymiä, kilpailukenttää ja markkinatilannetta sekä kasvuun ja kannattavuuteen liittyviä asioita. Lisäksi esityksessä käsitellään keskeisiä yhtiön taloudellista kehitystä kuvaavia tunnuslukuja ja IFRS-raportoinnin vaikutuksia Senteran tunnuslukuihin. Senteran liiketoimintaa käsittävässä esityksessä tutustutaan Senteran arvoketjuajatteluun, mukana oleviin toimialoihin, asiakasrakenteeseen ja strategisiin asiakkuuksiin. Arvoketjujen liikevaihdon kehityksen seuraaminen on aloitettu 1.1.2005 lähtien. Arvoketjujen prosentuaalinen osuus liikevaihdosta tullaan raportoimaan myös osana osavuosikatsausta. Ensimmäiset vertailuluvut tullaan raportoimaan vuoden 2006 ensimmäisessä osavuosikatsauksessa. Esitykset ovat nähtävillä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.sentera.fi 6.9.2005 viimeistään kello 15.30 lähtien. Sentera Oyj Lisätiedot: Rita Uotila, viestintäjohtaja, p. 050-5319 441 Sentera Oyj (HEX:SNR) on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja, jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin ja palveluihin. Sentera Oyj:n liikevaihto tilikaudella 2004 oli 22,5 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteesta www.sentera.fi JAKELU Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet Neither this press release nor any copy of it may be taken, transmitted into or distributed in the United States ofAmerica or its territories or possessions.