SENTERAN KEY PARTNERSISTA ESITTÄMÄ OSTOTARJOUS HYVÄKSYTTY

TJ Groupin ylimääräinen yhtiökokous on tänään hyväksynyt Senteran hallituksen tekemän ostotarjouksen Key Partners Oy:n liiketoiminnasta. Liiketoiminnan luovutuksen odotetaan toteutuvan 8.11.2005. Ostotarjouksen mukaan Sentera maksaa Key Partners Oy:n liiketoiminnasta velattoman hinnan 2,75 miljoonaa euroa. Kauppa toteutetaan käteiskauppana. Lainat ja saamiset eivät siirry osana liiketoimintakauppaa. Tänään allekirjoitetun kaupan kohteena on Key Partners Oy:n liiketoiminta ja asiakkuudet sekä työntekijät, jotka siirtyvät liiketoimintakaupassa vanhoina työntekijöinä Sentera-konsernin palvelukseen. Key Partners Oy:n tammi-syyskuun 2005 liikevaihto oli 2,9 ja liiketulos 0,8 miljoonaa euroa. Key Partners Oy on IT - palveluyritys, jonka ydinosaamista ovat asiakaskohtaisten järjestelmien, kokonaistoimitukset, systeemi-integraatiot, projektinhallinta ja järjestelmä- ja sovellusarkkitehtuurit. Sentera Oyj Lisätiedot: Markku Toivanen, toimitusjohtaja, p. 0500-500 636 Sentera Oyj (HEX:SNR) on Suomessa ja lähialueilla toimiva tietojärjestelmätoimittaja, jonka liiketoiminta perustuu pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, toimialaosaamiseen sekä tuotteistettuihin ratkaisuihin ja palveluihin. Sentera Oyj:n liikevaihto tilikaudella 2004 oli 22,5 miljoonaa euroa. Lisätietoja osoitteesta www.sentera.fi JAKELU Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet Neither this press release nor any copy of it may be taken, transmitted into or distributed in the United States of America or its territories or possessions.